loffen90 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Så jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en ny mus og musematte. Jeg har sett på Logitech sin G5 mus men syntes at 600kr var litt vel drøyt som den går for hos komplett.no. Jeg fant den derimot på Amazon.com til 48$ noe som vil komme på rundt 250 kr. Noe problem i å bestille herfra når det gjelder ekstra kostnader, ukompetabel software? Eller er dette en gullgruve i forhold til norske nettbutikker? (ja vet komplett.no ikke er den billigste nettbutikken) Tenkte foresten å kanskje kjøpe nytt tastatur, men ser jo at de ikke har æ ø å tastene på Amazon.com Må jeg kjøpe Tastatur på norsk side for å få disse tastene ? Endret 29. juli 2008 av loffen90 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Så jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en ny mus og musematte.Jeg har sett på Logitech sin G5 mus men syntes at 600kr var litt vel drøyt som den går for hos komplett.no. Jeg fant den derimot på Amazon.com til 48$ noe som vil komme på rundt 250 kr. Noe problem i å bestille herfra når det gjelder ekstra kostnader, ukompetabel software? Eller er dette en gullgruve i forhold til norske nettbutikker? (ja vet komplett.no ikke er den billigste nettbutikken) Tenkte foresten å kanskje kjøpe nytt tastatur, men ser jo at de ikke har æ ø å tastene på Amazon.com Må jeg kjøpe Tastatur på norsk side for å få disse tastene ? Oppsettet og utseende på tastaturet kan være annerledes fra norske tastaturer men selve konfigurasjonen av tastaturet er på PC'en så enkelt og greit: Ja du kan kjøpe fra amazon Kjempe billig dpå Amazon. Men frakten er vel ikke noe å skryte av.. :/ Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 ser dårlig ut. De vil ikke shippe den til norge Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Ebay er tingen. Bare litt styr å registrere seg, opprette Paypal-konto, legge til kort, bekrefte kortet osv. Men når du har gjort det, kan du kjøpe musa for under $50 inkl. frakt, her. (Den er "Refurbished", tilsvarende det norske butikker kaller demobrukt. Du får en splitter ny for noen få dollar mer.) Du får den til 450 kr her, men da kommer frakt i tillegg. Fordelen er norsk kjøpslov. Endret 5. august 2008 av Endre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå