Uteligger'n Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Har en yngre bror som pleier å sette på Fox kids når han kommer hjem fra skolen, og da pleier det å gå en fransk serie der for jenter, og det themet får håret til å krølle seg av motvilje. Men den verste reklame-jingelen er vel på discovery channel. Det er noe gospel greier, og med en svær feit prest som sier halleluja på slutten. Er det noe som kan få meg til å gå på veggene er det den. SAMTLIGE av themene på Fox kids får håret (ikke bare det på hue) til å krølle seg av motvilje. Nok lavbudsjetts DRIT der ja. (JA, jeg må innrømme at jeg så på det en gang. For leeeeeeenge leeeeeeenge siden.) Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Full House / Fullt hus Og Family Matters / Steve (Urkel) Themene (hva heter det på norsk?) er like grusomme som seriene. Full House inkluderer bl.a. Bob Saget, også kjent som Mørkets Fyrste. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Den gamle Crocodile hunter sangen! "Gourgeous, gourgeous! Corcodile hunteeeer! CROC FILES!!!" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 The Rock themet er konge! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Holder en finger på Hotel cæsar og Sparebanken 1 Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Knuste den forrige TV'n da jeg hørte Finn.no for andre gang!!!!! Lenke til kommentar
inoxx Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Alle CUBUS sangene slår allt som har blitt laget Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Alle CUBUS sangene slår allt som har blitt laget Yes.. sånne grewsomme happy songs..! *hate* Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 (Skipper tilogmed Startrek introene) :evil: DU SKAL BRENNE! Forøvrig tror jeg "Searching my soul tonight" med Wonda Sheppard (ellerhvahunnåheter) fra Ally Mc Beal er noe av det verste jeg kommer på. Rettelse: Wonda Shepphard (ellerhvahunnåheter) er noe av det verste jeg kommer på. Hun skal også brenne. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg hater den dere macgyver tv themen ass...... Du kødder ikke med MacGyver ass, da kødder du med meg.... ps: nicket mitt. Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 The simpsons themen er jo TRAGISK etter å ha hørt den 4-5 ganger da Hmm andre?...... som ikke er nevnt??? nei egentligt ikke :S LOL! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Cæsar er grusomt, men hva med Skippy? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Cæsar er grusomt, men hva med Skippy? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Skippy Skippy, Skippy Skippy, Skippy the bush kenkegru? (ok! strøyk i engelsk..) Syns mac'ern er konge dah! Men "What goes up, most cum down." (cubus), jeg kommer til å kværke tv'n min neste gang den 14 reklama kommer.. (den med små ripsa med moblien) :oops: Lenke til kommentar
uranus Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Matlock themen er gammel, kjedelig og irriterende! Jeg hater den sangen!!!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Sitter av og til med "God morgen Norge" på i bakgrunnen på jobb. Og midt i programmet kommer en liten barne-tv-dings som heter Noddy! Verdens mest irriterende Theme! Å tråkke på en spiker hadde vært bedre! "Her kommer Noddy, han kjører i sin biiiiiiiiiil, her kommer Noddy, <noe som rimer på biiiiiiiil...>" neineinei... det er: "Noddyyy, (Noddyy i ekko i bakgrunnen) en morsom liten kar i liten biiil, daaa daa daa daa daa daaaaaa.""noddyyy, han kjører rundt og er den lykkeligste kar i hele leeeekeeeee laaaand!" (tror jeg) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Portveien 2 må vel være værst... Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Pokemon "rapen" og Enavgelion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå