b-real Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Helt klart hotell cæsar. fy fabian den er direkte grusom! Så fløte og silke og BLÆÆÆH! + at serien suxxxer da. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Helt klart hotell cæsar. fy fabian den er direkte grusom! Så fløte og silke og BLÆÆÆH! + at serien suxxxer da. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg hater den dere macgyver tv themen ass...... hva? macgyver-themen er jo konge da, din vanhellige hund! vet. theme der er jo bare konge! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 macgyer themen er klassiker ja Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Themet til MacGyver ruler! Ser ikke så mye på TV, men vis jeg skrur den på midt på dagen for å sjekke hva som går i kveld på tekst-tv (har byttet til internett nå) så gikk det alltid en serie som het Hjerta på rikti etellerannet. Den themesongen gjorde meg helt sprø, pluss at filmen til themesongen også var helt elendig. Serien går på TV2 fremdeles tror jeg. Mener du Med hjartet på rette staden? Eller Heartbeat som det egentlig heter? "Heartbeat, dudu, why do you miss when my baby kisses me? Dudududududududududu" Konge... Det går hver Laurdag på NrK1 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Home and way!! need i say more? eller Hverdagsliv som gikk i evigheter på tv2. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Coca cola them song er den værste!!! NEI!! DEN ROX! Men Inspeter Gadget karens them suger! Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Sitter av og til med "God morgen Norge" på i bakgrunnen på jobb. Og midt i programmet kommer en liten barne-tv-dings som heter Noddy! Verdens mest irriterende Theme! Å tråkke på en spiker hadde vært bedre! "Her kommer Noddy, han kjører i sin biiiiiiiiiil, her kommer Noddy, <noe som rimer på biiiiiiiil...>" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 hotel cæsar sin er EKKEL! mac gyver themen er rå! Beverly hills er rå også! :woot: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Vell jeg synes ikke kjenningsmelodiene er så galne jeg. Men hvis jeg kan så skipper jeg dem. (Skipper tilogmed Startrek introene) Men de er faktisk veldig kjedelige. Iallefall når du har sett dem 5ganger. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Lurer på hvor mange den Hotel Cæsar sangen som går mellom to scener er blitt spilt jeg . Det er ikke få Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Er enig med flere her, hotell cæsar sin suger noe så sinnsykt! og programmet i seg selv er det værste skvipet som noen gang har gått på norsk tv (og på tv i det hele tatt).. fatter ikke at TV2 nå har skrevet under ny kontrakt med de j**la svenskene som 5 ÅR HOTELL CÆSAR TIL! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg hater den dere macgyver tv themen ass...... hva? macgyver-themen er jo konge da, din vanhellige hund! vet. theme der er jo bare konge! Den ruler... Har den som ringelyd Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Vell jeg synes ikke kjenningsmelodiene er så galne jeg. Men hvis jeg kan så skipper jeg dem. (Skipper tilogmed Startrek introene) Men de er faktisk veldig kjedelige. Iallefall når du har sett dem 5ganger. Du skipper vel ikke enterprise themen? Likte den ikke i starten - syntes ikke den passet til star trek, men nå synes jeg den er konge. Pleier uansett ikke skippe themes til serier og liker ikke når de er klippet bort. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg tror themet til "Hannah" på TV3 tok kaka, ja. Jeg fikk vondt av den sangen (programmet også). (hotel cæsar ruler forresten ) Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Galaxy Angels og Bygmester Bob er på delt førsteplass her Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 (hotel cæsar ruler forresten ) :o :o :o du er ikke sann Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg hater den dere macgyver tv themen ass...... MacGyver er jo den kuleste Themesongen som er laget (kanskje utenom Mortal Kombat Theme ) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Vell jeg synes ikke kjenningsmelodiene er så galne jeg. Men hvis jeg kan så skipper jeg dem. (Skipper tilogmed Startrek introene) Men de er faktisk veldig kjedelige. Iallefall når du har sett dem 5ganger. Du skipper vel ikke enterprise themen? Likte den ikke i starten - syntes ikke den passet til star trek, men nå synes jeg den er konge. Pleier uansett ikke skippe themes til serier og liker ikke når de er klippet bort. Vell jeg skipper allesammen jeg. Begynte og skippe introen etter og ha sett Broken Bow pt1 og pt2. Når jeg får tak i en fil hvor jeg må se introen så går jeg somregel og tar meg noe og spise på og en brus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå