NinaC Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Så først Acer One i Elprice katalogen. Og tenkte at den var midt i blinken... Men nå har jeg lest litt og skjønt at det er endel slike maskiner på markedet. Hvilken skal jeg velge??!! Mine behov er ikke enorme... Jeg instruerer endel forskjellige tropper i drilldans, og har ofte med notater og opplegg til treninger og koreografier. Disse har jeg pr. tidspunkt i et perm/løsblad system med ark skrevet ut fra min stasjonære pc,og forskjellige permer til forskjellige tropper. Det hadde vært perfekt med en liten pc jeg kan ha med meg på respektive treninger, og da for alle troppene på et sted. HVIS det er mulig å lagre noe musikk på den som kan spilles av via kabel til musikkanlegg hadde det vært som i en drøm. Hvordan er mulighetene mine? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Enhver pc dekker det første kravet, å ta med dokumenter, bilder og andre medier. Det med lyd skal ikke være det kjempestore problemet men da bør bærbaren ha en spesifik lydutgang. Resten er bare noen overganger mellom bærbar og lydanlegg. Har du noen makspris på maskinen du vil kjøpe? Lenke til kommentar
NinaC Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Enhver pc dekker det første kravet, å ta med dokumenter, bilder og andre medier. Det med lyd skal ikke være det kjempestore problemet men da bør bærbaren ha en spesifik lydutgang. Resten er bare noen overganger mellom bærbar og lydanlegg. Har du noen makspris på maskinen du vil kjøpe? Har igrunnen ikke tenkt på det, men jeg likte ca 3000,- prisen til Elprice. Men selvsagt også under dette Jo, også må den være såpass liten at jeg ikke behøver en ekstra bag for å få den med meg Endret 29. juli 2008 av NinaC Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Aspire one kan ta med dokumenter, og den kan spille av musikk. Alt du trenger en en minijack til anlegget. Tror den duger fint til ditt bruk. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg tror ikke du er klar over HVOR liten Acer Aspire One er. Intet vondt ment, jeg vurderte Acer lenge selv, men for min del personlig blir den i minste laget. Jeg ber deg ta en titt på MSi Wind, den skal være i hyllene om et par uker. Og jeg gjentar at jeg ikke er MSi Wind fanboy. Lenke til kommentar
NinaC Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg tror ikke du er klar over HVOR liten Acer Aspire One er. Intet vondt ment, jeg vurderte Acer lenge selv, men for min del personlig blir den i minste laget. Jeg ber deg ta en titt på MSi Wind, den skal være i hyllene om et par uker. Og jeg gjentar at jeg ikke er MSi Wind fanboy. Takk for tipset ang størrelsen. Jeg er selv litt skeptisk til en ALTFOR liten bærbar. MSi Wind? Noen linker? Eller annen informasjon - jeg er helt blank. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ser ikke helt at aspire one skal være FOR liten til noe som helst, men MSI wind er for all del en bra maskin det. Kanskje ta deg en tur innom f.eks digitalimpuls og faktisk holde maskinene i hånda litt? Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Vel, personlig for min egen del er Acer Aspire One i minste laget. Det er egentlig MSi Wind også, men den er akkuratt innenfor kravene til mine preferanser som gjør den perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå