Shonah Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Heisan Noen som vet om månedsavgiften på 200,- blir overført til neste mnd? Mener selvfølgelig vis det er noe igjen av de 200,- da? Gjelder Tele2 Kontroll. Shonah Endret 29. juli 2008 av Shonah Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jepp, det blir overført til neste måned. Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 OK...Takker! En ting til. Det tar vist et par uker før nummer (samme som jeg har) blir kryptert og jeg kan motta SMS og samtaler. Kan jeg uansett ringe med nytt sim kort? Shonah Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Kryptert? Du mener portert over til Tele2? Isåfall så er svaret her nei. Du kan ikke bruke SIM-kortet før nummeret ditt er portert over til Tele2. Du har ikke dekning før den tid. Du har, eller skal motta dato og klokkeslett for overføring av ditt nummer. Fra den datoen kan du først bruke SIM-kortet. Endret 29. juli 2008 av Glenn Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Stemmer det. Vanlegvis er det vel slik at ein kan f.eks. ringe ut med begge sim-korta ein kort periode (timar) før og etter portering, medan f.eks. innkomnande anrop berre vil ringe på det eine av korta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå