AzurCloud Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Har ikke brukt FL særlig lenge og har bare brukt demo versjonen ettersom jeg fortsatt vurderer å kjøpe programmet. Ønsker litt konstruktiv kritikk av låten som jeg nok vil sette under techno/trance sjangeren, ikke at det nødvendigvis er noen stor overraskelse. Jeg vet at flere av dere også vil kunne gi mange gode forslag om hva slags "hi-hat" jeg burde brukt, hva slags "kick", hva slags "snare" etc. Føler ikke dette er nødvendig på nåværende tidspunkt... Link: http://rapidshare.com/files/133358528/FL_1...-7-08_.mp3.html (Håper dere gidder å laste ned filen. Beklager dette men planlegger å få opprettet en myspace konto etterhvert...) Edit: Har nå gjort det litt enklere for dere å høre låten som har fått navnet "Beautiful Star". Link: http://www11.nrk.no/urort/Artist/AtlanticIce/default.aspx Endret 29. juli 2008 av Crimson-Tide Lenke til kommentar
password Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hei. Jeg har ikke mye peiling på dette her, men det er i alle fall en start...Før du fortsetter skal du gjøre en litt viktig ting. Du åpner med kick, legger på hi-hat og så snare. Så langt har du ok oppbygning i forhold til hvor de forskjellige lydene skal komme. Det neste du gjør er å legge på en bass. Ikke plasser denne på samme slaget som kicksa, det blir litt smør på flesk. Prøv å plasser bassen midt i mellom hvert kick-slag om du skjønner hva jeg mener. Du kommer garantert til å høre en vesentlig forskjell Lenke til kommentar
AzurCloud Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Okei, takker for tips. Skal sjekke det . Lenke til kommentar
CorraTobben Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 God start faktisk. Hadde ikke store forhåpninger i å med at det er første sang.... Tips. Link Spess bass trommen til Eq 2 og vatt opp bassen. Blir for tamt. Link snare til blood overdrive.. det vil gi deg en røffere og snar med litt mer trøkk. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Fin sak, litt tv-spill feeling Lær deg bruk av kompressorer, så vil du få heftigere lyd Lenke til kommentar
AzurCloud Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Takk, har akkurat kjøpt producer edition og kan derfor begynne å bruke programmet for alvor. Setter pris på tipsene . Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Likte melodien veldig godt! Likte spessielt de lyse tonene Fikk litt sånn mario feeling Lenke til kommentar
AzurCloud Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Hadde faktisk ikke mario eller noe annet videospill i hodet når jeg laget låten, men kan vel si meg enig med deg nå som du satte meg på tanken :!: . Endret 18. august 2008 av Crimson-Tide Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Veldig bra start, stå på. Prøv kanskje å finpusse låten litt, behold de lyse "ding-ding" lydene og lag den lenger, og legg til noen andre lyder litt ute i sangen. Det første jeg tenkte da jeg hørte denne sangen var et typisk racingspill i verdensrommet i full fart forbi stjerner rettet mot barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå