tommykake Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hei. Har problemer med mitt trådløse nettverk. Sliter med ms hopp. Dette er bare på min stasjonære PC. Funker fint på 3 andre laptop'er i nettverket. Trådløs Nettverkskobling 1 (Fjellbu55) Hastighet: 11.0 Mbps (Varierer fra 1.0 - 54.0 Mpbs. Av og til kan den stå på 54.0 i flere timer og jeg har ikke lenger problemer med ms.) Signalstyrke: Veldig Bra Status: Tilkoblet Nettverkskortet jeg kjører er et ZyXEL G-302 v3 802.11g Wireless. Har oppdatert drivere til de nyeste. Har også en D-Link Wireless DI-624 router. Dårlig forklart, jeg vet. Men håper på svar Lenke til kommentar
tommykake Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Hastigheten varierer fra 1.0 til 54.0 mbps hele tiden om dere ikke forstod, som gjør at jeg får sykt ms hopp og laggspikes i spill. Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvis det er det jeg tror det er, kan det fikses ved å skru av WCZ. Deretter laste ned utilities til ditt zyxel produkt, som er mer stabilt. Problemet med WCZ, er at det ofte søker etter andre nettverk, og dermed forårsaker lagg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå