ikjell Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Skal bygge PC nå til min kjære bror, og har kommet fram til følgende: MSI K7N2G-ILSR Hovedkort Socket A AMD CPU Athlon XP 2400 Tbred TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Wd Harddisk 120.0GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" 8MB ThermalTake Volcano 9 eller Glacial IGLO SILENT BREEZE 462 Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort MSI CD-brenner IDE 52x/24x/52x MSI DVD-spiller IDE 16x/48x (D16) Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sort, med 360w strømforsyning Microsoft Wireless Optical Desktop Hyundai Monitor 19" TCO95 DynaFlat-X 30-110kHz 1600x1200 @ 85Hz Altec Lansing Høyttaler 5100 Som dere ser så har jeg utelatt skjermkort, da dette er integrert i HK. Planen er å kjøpe et ATI 9700 Pro etterhvert, når det blir billigere. Noen som har noen erfaringer med de integrerte skjermkortene på nForce-baserte HK?? Andre ting jeg burde ha annerledes?? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Ville ikke satset på det innebygde hvis han spiller litt "tyngre" spill. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har bygget veldig mange pcer de siste åra.. 100+ og jeg har ett råd å komme med : ikke bruk MSI hovedkort... det er ustabilt og fører med seg masse problemer.. MSI brenner og cd fungerer greit.. men ville absolutt valgt ett annet merke når det gjelder hk.. asus eller epox.. Lenke til kommentar
Herminator Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Gå for Abit NF7 v1.2 som hovedkort! Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Må jo bare kommentere til dette... Siden når ble MSI hovedkort ustabile? Snakker du utfra egne kommentarer, ting du har lest, eller noe hentet utfra løse lufta? Kan godt si meg enig i at MSI ikke har de kjappeste hovedkorta, og kanskje heller ikke de beste... men ustabilt? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Gå for Abit NF7 v1.2 som hovedkort! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har bygget veldig mange pcer de siste åra.. 100+ og jeg har ett råd å komme med : ikke bruk MSI hovedkort... det er ustabilt og fører med seg masse problemer..MSI brenner og cd fungerer greit.. men ville absolutt valgt ett annet merke når det gjelder hk.. asus eller epox.. Jeg har et hk som er MSI som er stabilt som bare det! Det samme har tre av kompissene mine, de kan ikke bli mer fornøyd med hk sine! Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Snakker du utfra egne kommentarer? Les den setninga der Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Gratulere seg selv med glimrende norsk på nattestid :o Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Takker for mange og kjappe svar. Maskina vil bli brukt til en del spilling ja, men planen var å drøye litt til ATI 9800 kommer, og slå til på et 9700Pro når prisene blir dumpet. Et GF4MX som er integrert fungerer vel "ålreit" ennå - kjører selv med mitt eldgamle GF2-GTS, og synes det går greit :smile: Hva med kjøler/CPU?? Vil Glacial-kjøleren klare CPU'en? Regner med vi må ha et par kabinettvifter også... Angående MSI, så har jeg faktisk det selv; MSI KT4ULTRA-FISR, som går som ei klokke! Aldri vært ustabilt i det hele tatt! Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hvor har du det fra at MSI er ustabilt? Mitt MSI er dønn stabilt, aldri vært noe som helst ustabilitet på, byggde en pc til en venn med MSI hovekort, hun har aldri hatt et problem. Har to kompiser med MSI, de har heller ikke hatt et eneste problem Og jeg synes å ha lest i de fleste tester at de har fått mye ros for stabilitet også Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har bygget veldig mange pcer de siste åra.. 100+ og jeg har ett råd å komme med : ikke bruk MSI hovedkort... det er ustabilt og fører med seg masse problemer..MSI brenner og cd fungerer greit.. men ville absolutt valgt ett annet merke når det gjelder hk.. asus eller epox.. Må si meg 100% enig, MSI brenner og skjermkort er greit, men ikke HK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå