sdf123 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Når jeg feks vil søke etter Nokia E51 taster jeg inn +Nokia +E51 i søkefeltet, både via Søk og avansert søk på menyen til venstre og i bunnen av forum seksjonen så kommer det opp innlegg med kun Nokia som er omtalt. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det er to ulike søkemotorar, og den gamle har ikkje støtte for søk etter ord med færre enn fire teikn. Denne derimot, har støtte for ned til tre teikn, so her fungerer det å søke etter «nokia e51». Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Blir det fikset slik at den "gamle" søkemetoden støtter ord med mindre en 4 tegn? Liker mye bedre den enn den nye søkemotoren. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Trur ikkje det, men den nye skal oppgraderast. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Den gamle blir nok ikke oppdatert. Du kan jo forhøre deg i diskusjonen rundt den nye søkemotoren. Med det anses denne saken som ferdigbehandlet og flyttes over i nevnte kategori. Tråden stenges ikke, i tilfelle det kommer flere spørsmål rundt søking på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg