morten_s Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Noen som vet hvordan en betaler ned på lån med Sparebank 1 Nettbank? Er det i det hele tatt mulig? Endret 29. juli 2008 av morten_s Lenke til kommentar
Largie Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 I min nettbank er lånet ført opp som et eget kontonummer. Hvis man skal betale ned mer enn avdraget betaler man på låne-kontoen. Men husk avdraget kommer neste måned uansett Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 I min nettbank er lånet ført opp som et eget kontonummer. Hvis man skal betale ned mer enn avdraget betaler man på låne-kontoen. Men husk avdraget kommer neste måned uansett Ja veit det, men skal betale ned hele lånet på en gang nå. Det er akkurat sånn det er hos meg også, egen konto for lånet.. Men hvordan skal en få betalt til den kontoen via nettbank? Lenke til kommentar
nls Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 ring banken å få et hjelpe-kontonummer, betal til dette med ditt lån nr som KID eller bare påført som betalingsinfo. Kundeservice hos din bank skulle være behjelpelige med det. Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 ring banken å få et hjelpe-kontonummer, betal til dette med ditt lån nr som KID eller bare påført som betalingsinfo. Kundeservice hos din bank skulle være behjelpelige med det. Jeppsk, ringer dem i morra. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Du betaler inn til lånekontonummeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå