Mr. Bojangles Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hei Har lyst til å prøve meg på litt omtrekking av interiør. Tenkte først og fremst å ta dørpaneler og "headliner", men kanskje også seter etterhvert (har mulighet til å skaffe billige ferdigsydde setedeler fra USA, så trenger "bare" å trekke dem på)? Finnes det en DIY på dette, evt. DVD-er? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Taktrekk skal visstnok være et helvete å få pent hvis man ikke har veldig peiling, så det er vel ikke det første du burde prøve deg på. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Taktrekk skal visstnok være et helvete å få pent hvis man ikke har veldig peiling, så det er vel ikke det første du burde prøve deg på. Ja, selv om du tar ut det taktrekket som står i bilen fra før og prøver å sette dette inn igjen, er det veldig vanskelig å få det skikkelig igjen. Klarer du å få snudd bilen blir det kanskje enklere, men.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Tar jo hele "taket" (det innvendige altså ...) ut av bilen, ikke vanskelig på Golf. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Tar jo hele "taket" (det innvendige altså ...) ut av bilen, ikke vanskelig på Golf. Det er ikke det å ta det ut, eller trekke det om det er snakk om, det er å få det på plass og få det til å se helt perfekt ut igjen etterpå. Kommer lett bretter, "bobler" og ujevnheter. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Oki, en gang må være den første. Eneste måten å lære på, er jo å prøve - så jeg kommer nok til å gjøre det uansett. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Oki, en gang må være den første. Eneste måten å lære på, er jo å prøve - så jeg kommer nok til å gjøre det uansett. Hold oss oppdatert. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Oki, en gang må være den første. Eneste måten å lære på, er jo å prøve - så jeg kommer nok til å gjøre det uansett. Hold oss oppdatert. Klart. Går det til helvette, prøver jeg igjen til jeg blir lei - så henter jeg et nytt på høggern. Endret 29. juli 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det hjelper vel ikke å hetne et nytt hvis man ikke klarer å få det på uansett..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå