Barista Bob Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg er maks noob på dette området, så aner ikke en gang om dette er rett del av forumet, men here we go: Jeg har lyst til å lage min egen wiki side, som skal innholde mine tanker og ideer om forskjellige ting. På en måte en blogg bare i wiki-format. Hvordan kan jeg gjøre dette? For det er vel mulig? Flytt tråden hvis det er feil sted. Lenke til kommentar
ahlt Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det enkleste for deg vil være å benytte seg av Wikidot sin løsning. Har tidligere brukt dette systemet selv, og synes det fungerer meget bra. Samtidig trenger du minimal med erfaring rundt dette med å sette opp systemet. Ellers så kjører Wikipedia på systemet MediaWiki, som er fritt tilgjengelig for alle. Dette krever dog noe kjennskap til PHP, eller ihvertfall at du har en server som støtter kravene til MediaWiki. Når du selv sier at du er "maks noob på dette området", vil jeg absolut gått for wikidot løsningen. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Det var vel akkurat det jeg trengte. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå