herlik Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg er ny her og søker hjelp. Det kan godt hende at dette har blitt diskutert før, men jeg spør likevel. Jeg skal laste ned Windows XP Service Pack 3 fra Windows oppdatering. Innstallasjonen blir brutt og jeg får flere feilmeldinger opp. Jeg har lagt ved Print screen av feilmeldingene. Prøvd flere ganger men mislykkes hver gang. Etterpå avinstalleres det og jeg må restarte pc'en. Håper noen kan hjelpe meg. 1.bmp 2.bmp 3.bmp 4.bmp 5.bmp 6.bmp Lenke til kommentar
Largie Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Mest sansynlig har ikke kontoen du prøver å installere SP3 med administrator rettigheter. Neste gang last opp bilder i jpg-format er du snill... Sjekk under Kontrollpanel -> Innstillinger -> Brukere & Grupper (eller hva det heter i din norske versjon) Hvis du er admin kan det være Norton 360 som krangler, ref: http://www.ghacks.net/2008/05/28/symantec-...windows-xp-sp3/ Edit: "For Norton 360, disable the "SymProtect Tamper Protection" quick control within the settings page." Endret 29. juli 2008 av Largie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Slå av hele norton greia først... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Slett hele norton ville jeg gjort Lenke til kommentar
herlik Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg prøvde å skru av alt som var "på" Norton innstillingene, men det fungerer fortsatt ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå