Gå til innhold

Vestlige muslimer - ikke så harmløse likevel!

Anbefalte innlegg

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article4407115.ece

Hva sier du til dette, Tabris? Jeg har tidligere postet undersøkelser som viser at ca 1/3 av muslimene i muslimske land støtter terror. Nå viser det seg at muslimene i Vesten ikke er langt bedre. Hva synes du? Mener du fortsatt at Islam ikke er et problem?

Skjønner du nå at det ikke er tomme og uberettigede fordommer jeg har mot muslimer, men at jeg frykter dem med rette? Dette er sykt!

"The research found that a third of Muslim students supported the creation of a world-wide caliphate or Islamic state."

Og dette er i England, folkens! Ett av verdens mest sekulære land! Hvordan tror du tallene er i resten av verden? Skjønner du NÅ at muslimene forsøker å ta over verden?

Endret av isbit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg definerer meg selv som en person som ønsker de fleste velkommen. Men av og til kan man stille spørsmål om det ikke er nok innvandrere nå.

Viser til : http://www.youtube.com/watch?v=2JBpVAj4ILM

Dette er en snutt som er noe gammel, men forholdene er like fortsatt. Dette gjør at jeg blir i tvil, når innbyggere i tillegg mener at Rosengård er en del av ”Dar ul-islam”, som vil si at det er en del av det islamske territorium. I tillegg kommer denne artikkelen som viser at 1/3 støtter terror.

Muligens artikkel er satt på spissen (statistikk og hvit løgn), men likevel er en reaksjon at vi blir litt skeptisk. Derfor bør vi stoppe opp og tenke litt.

Tror likevel at det ikke er Islam som er problemet, men det jeg vil kalle kriminelle arabere.

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting mot innvandrere som ønsker å bli norske, men jeg HAR noe imot Islam, og dermed muslimer.

Over 25% av Malmøs innbyggere er muslimer. Vi nærmer oss vel tilsvarende tall her i Oslo? De får jo så mange barn atte...Nå må nordmenn skjønne at det er en myte at så å si alle muslimer er hyggelige mennesker med sunne verdier. Islam er det grunnleggende problemet! Skjønner du ikke!? De forsvarer jo sine handlinger med Islam.

Lenke til kommentar

Isbit...

La meg fortelle deg et eventyr :love:

De TRE korsfarere som skulle ta over verden og frelse de kristne.

Det var engang tre Vestlige korsfarere som skulle ta over verden og frelse de kristne, og alle tre så hette de korsfarere. På veien var det en bro over en foss, som de skulle over, og under den broen bodde en stort, fæl muslimsk selvmordsbombe, med øyne som et skittent dasslokk og nese så lang som et riveskaft.

Først så kom den yngste korsfareren og skulle over broen. Tripp trapp, tripp, trapp, sa det i broen.

"Det lukter kristenmanns blot?" skrek den muslimske selvmordebomberen.

"Å, det er den minste korsfareren; jeg skal ta over verden og frelse de kristne," sa korsfareren, på en frekk og spydig måte.

"Nå kommer jeg og sprenger deg i fillebiter," sa den muslimske selvmordsbomberen.

"Å nei, spreng ikke meg , for jeg er så liten jeg; bi bare litt, så kommer den mellomste korsfareren, han er mye større og da blir det mer gørr."

"Jihad," sa den muslimske selvmordsbomberen og røyket litt hasj.

Så kom den mellomste korsfareren og skulle over broen. Tripp trapp, tripp trapp, tripp trapp, sa det i broen.

"Slutt å bråk din vantroe hund, jeg har bad trip?" skrek den muslimske selvmordebomberen, i det han kjønnslemlestet datteren sin.

"Å, det er den mellomste korsfareren, som skal ta over verden og frelse de kristne," sa korsfareren; og puttet bibelen sin en trygg plass der solen aldri skinner..

"Nå kommer jeg og sprenger deg i fillebiter," sa den muslimske selvmordsbomberen.

"Å nei, spreng ikke meg, men bi litt, så kommer den store korsfareren, han er mye, mye større."

"Jihad," sa den muslimske selvmordsbomberen og gikk for å høste litt afgansk opium.

Rett som det var, så kom den feite korsfareren. Tripp trapp, tripp trapp, tripp trapp, sa det i broen; den var så tung og feit at broen både knaket og braket under den!

"Hvem faen er det som ramponerer brua mi?" skrek den muslimske selvmordsbomberen i det har helte kokende vann over kona si.

"Det er den feite korsfareren," sa korsfareren, han var grov i målet og det rant svinefett nedover haka hans.

"Ja, kom du! Jeg har to sverd

med dem skal jeg hugge av deg hodet som resten av hedning pakket!

Jeg har to store analkuler,

med dem skal jeg knuse både marg og bene!"

sa korsfareren. Og så røk den på den muslimske selvmordsbomberen og huggde hodet av ham, slo sund både marg og ben, og kastet kadavret ut av hans land; og så gikk de og tok over verden.

Der ble rike og fete, så fete at de nesten ikke orket å gå hjem igjen, og er ikke fettet gått av dem, så er det nok kirker der ennå.

Og snipp snapp snute, her er det eventyret ute.

Endret av analkløe
Lenke til kommentar

He he.

Analkløe :love:

...helte kokende vann over kona si... :D

Tror ikke vi skal dra ALLE "muslimer" under en kam her.... NOEN prøver faktisk å integrere seg og er likandes i både væremåte og religion....

Når vi er inne på det, visste dere at det ikke går ann å voldta muslimske jenter?

mus-lim... got it? :D

(Døh, den var blaut.... :blush: )

Lenke til kommentar
ALMOST a third of British Muslim students believe killing in the name of Islam can be justified, according to a poll.

The study also found that two in five Muslims at university support the incorporation of Islamic sharia codes into British law.

For det første så er det her snakk om studenter, hvor stor andel utgjør de av det totale antall muslimer i England ?

Og så står det "can be justified", kommer litt ann på hvordan spørsmålene er stilt og hva som legges i dette.

For å snu på det så er mer enn (det står almost a third) 2/3 uenig i dette. Og 3/5 (fortsatt kun studenter) er uenig i at sharia skal inn i britisk lovgivning. Så det som er interessant her er hvordan denne meningsfordelingen endre seg over tid, og da i hvilken rettning. Og så er det også viktig/interessant å vite hvorfor de mener som de gjør.

Så har man jo denne biten

Wes Streeting, president of the National Union of Students, condemned the study. “This disgusting report is a reflection of the biases and prejudices of a right-wing think tank – not the views of Muslim students across Britain,” he said. “Only 632 Muslim students were asked vague and misleading questions, and their answers were wilfully misinterpreted.”

som stiller spørsmål ved hele undersøkelsen.

Disse to kommentarene til artikelen har også gode poenger

What if you asked non-Muslims students whether they believed it was right to kill in the name of democracy? Any belief system which is not pacifist must necessarily hold that it is right in some circumstances to take life in order to protect its values and way of life.

Stan Brown, Kingston upon Thames , UK

This is a storm in a tea cup. Has anyone bothered to find out under what condition it is ok to kill? This article missed out the most important fact i.e. the students were referring to a time of war and not just random killing here and there. Little knowledge about Islam is so dangerous.

Abdul Motin, London, UK

Skal man lukke øyene, nei, men man skal samtidig ikke generalisere. Og det er nok ikke bare en andel av muslimene som har ekstreme meninger, er nok andre man ikke skal lukke øyene for også.

Lenke til kommentar
He he.

Analkløe :love:

...helte kokende vann over kona si... :D

Tror ikke vi skal dra ALLE "muslimer" under en kam her.... NOEN prøver faktisk å integrere seg og er likandes i både væremåte og religion....

Når vi er inne på det, visste dere at det ikke går ann å voldta muslimske jenter?

mus-lim... got it? :D

(Døh, den var blaut.... :blush: )

hehe

moralen i dette eventyret med snev av sannhet var vell heller å sette på spissen hvordan muslimer blir fremstilt som monster i media og at den store frelseren "vesten" med hjelp fra gud skal redde oss i fra de.

Kampen mot terror og terrorfrykt blir for meg en "religion" tilpasset ateister.

Nye lover som begrenser deres frihet blir tredd ned over hodet på folk, og folk tar de imot med åpene armer fordi de tror lovene beskytter oss imot å bli fortapt. Dette på lik linje som religiøse strever etter å følge bibelske lover.

Selv om verdensbildet sier noe annet, tror ateistene alikevell på hatpropagandaen mot muslimer som publiseres.

Ateister vil da la seg "frelse" av den samme religiøse gruppen som slaktet ned våre hedenske forfedre og nesten hele ur-befolkningen i det som nå kalles USA :hmm:

Videre hinter jeg også frem til at kanskje Norge alt er erobret at fremmende religiøse organisasjoner som har en langt mere voldelig historikk enn islam...

-men nok om det!

Ser det snakkes om at 1 av 3 muslimer støtter "terror" ?

Etsagt hvilket spørsmål ble stilt og hvilke muslimer snakker vi om nå?

Evenetuel hva legger DU i begrepet terror?

Lenke til kommentar
"The research found that a third of Muslim students supported the creation of a world-wide caliphate or Islamic state."

Og dette er i England, folkens! Ett av verdens mest sekulære land! Hvordan tror du tallene er i resten av verden? Skjønner du NÅ at muslimene forsøker å ta over verden?

Dette er jo noe muslimene åpent har kunngjort siden de kom til England. De er der for å ta over landet, for å bli mange, for å komme inn i politikken og innføre en islamsk stat.

Lenke til kommentar
Å drepe for Islam.

ok...å drepe for kristendommen heter vell ERROR det da?

...tror ikke du vet hva terror er :whistle:

Terrorister er overbevist om at de gjør det riktige.

Dette er jo noe muslimene åpent har kunngjort siden de kom til England. De er der for å ta over landet, for å bli mange, for å komme inn i politikken og innføre en islamsk stat.

Her er jeg faktisk enig med Beller'n.

Lenke til kommentar
Å drepe for Islam.

ok...å drepe for kristendommen heter vell ERROR det da?

...tror ikke du vet hva terror er :whistle:

Terrorister er overbevist om at de gjør det riktige.

og hva er en terrorist?

jeg er overbevist om at jeg gjør det riktige når jeg bryter fartsgrensen...er jeg en terrorist?

Her må du være mere spesifikk unge mann!

Lenke til kommentar
Ser det snakkes om at 1 av 3 muslimer støtter "terror" ?
Her har du vridd litt på det som var skrevet. Det var ikke 1 av 3 muslimer, men 1 av 3 muslimske studenter. Er viktig å få med seg at det kun gjelder innen for en gruppe av muslimene. Hvis det f.eks er 100 000 muslimer i England, og 1000 av disse er studenter, så blir det da ca 333 av 100 000 muslimer syntes at/støtter ... Altså 0,333%

Det blir helt feil å diskutere problemstillinger rundt muslimer og islam, på bakgrunn av denne undersøkelsen. Hvor stor andel er det av "skrullinger" innen for andre religiøse og sekulære grupperinger ? Kan jo fremstille alle i dårlig lys, hvis man tyr til generalisering.

Lenke til kommentar
En terrorist er en som bruker slemme midler for å vinne fram med saken sin.

Jeg har stjålet øl for å oppnå å bli full, er jeg terrorist?

nok tull ;)

Terror er lavkostkrig som ofte utøves av frihetsforkjempere/opprørsgrupper med begrenset militære midler.

Feks. dersom nå muslimer tar over Norge og den Norske hær og begynner å slakte ned alle som gjør motstand...

Hva kan du som enkeltperson gjøre for å forsvare ditt land og folk?

Lage improvisorisk sprengstoff og gå løs på den muslimske sivilbefolkningen og eventuelt sprenge fullsatte moskeer.

Du har da blitt en terrorist.

enig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...