Sadfez Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Pute er et must for å få sove Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg freaky ut her den ene dagen jeg våkna. Hadde sovt på armen hele natta. Armen var HELT slapp. Klarte ikke å løfte den. Krittkvit. Blodomløpet hadde stoppet helt opp. Gikk 10 sekunder før jeg hadde følelse i armen igjen. Pute, eller så sover jeg ikke.. Basta bom. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg freaky ut her den ene dagen jeg våkna.Hadde sovt på armen hele natta. Armen var HELT slapp. Klarte ikke å løfte den. Krittkvit. Blodomløpet hadde stoppet helt opp. Gikk 10 sekunder før jeg hadde følelse i armen igjen. Pute, eller så sover jeg ikke.. Basta bom. Det skjer støtt og stadig med meg. Pleier å la armen henge utfor sengekanten helt til den beveger seg igjen. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg freaky ut her den ene dagen jeg våkna.Hadde sovt på armen hele natta. Armen var HELT slapp. Klarte ikke å løfte den. Krittkvit. Blodomløpet hadde stoppet helt opp. Gikk 10 sekunder før jeg hadde følelse i armen igjen. Pute, eller så sover jeg ikke.. Basta bom. Det er som regel på grunn av at nerven til armen ligger i klem at du mister følselsen, ikke på grunn av blodomløpet Gjør sykt vondt når du får igjen følelsen da Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Synes det er litt morsomt å våkne med helt død arm, jeg Forresten så sov jeg uten pute i natt. Var litt digg egentlig. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg freaky ut her den ene dagen jeg våkna.Hadde sovt på armen hele natta. Armen var HELT slapp. Klarte ikke å løfte den. Krittkvit. Blodomløpet hadde stoppet helt opp. Gikk 10 sekunder før jeg hadde følelse i armen igjen. Pute, eller så sover jeg ikke.. Basta bom. Og så prøver du det der med begge armene Jeg har opplevd at jeg har sovet med begge armene under puta, og når jeg våker er det ikke liv i noen av de. Problemet ligger jo da i å "knyte" de fra hverandre og få de ut av sengen, slik at de kan dingle til det blir liv i de... Det innebærer litt spark og andre akrobatiske øvelser Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Som enkelte andre her så sover jeg både med og uten. Som regel uten, da blir det kjøligere og jeg får sove lettere. Dessuten våkner jeg så godt som alltid uten pute uansett. Den havner ofte på gulvet gitt Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Nei, må ha pute, går ikkje utan. Søv også med handa/armen under puta, og hovudet ligg alltid heilt utpå kanten på puta, aldri på midten 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ligger som regel med en arm under puta though. Jeg også! Det føles likssom helt naturlig å gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg må ha pute når jeg skal sove, hvis ikke blir alt helt feil. Våkner alltid med nakkesmerter de gangene jeg sover uten. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ligger som regel med en arm under puta though. Jeg også! Det føles likssom helt naturlig å gjøre det. Samme her, ellers føles det som om jeg drukner i puta. Det må være litt hardt. Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg sovner alltid med en flat pute og armen under puta. Men jeg våkner alltid uten puter og dyner. I R sleeping urolig! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg sover ofte uten pute, men jeg har hevet hodeenden av senga med treklosser for å kompansere! Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Bruker alltid pute, før hadde jeg 2 + armen men fant ut at det ble helt feil vinkel på nakken da. Har 1 + armen nå, utenom når jeg trener og armen blir piiiittelitt større, for da er den helt ødelagt om morgenen, så da må jeg sove med armen bak ryggen Våkner av og til uten pute da, men jeg har og våknet i alle retninger i sengen, + på sofaen og på golvet så det er jeg ikke så nervøs for. Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg sover nesten alltid med pute, pakker sammen puta så den blit mer kompakt, en flat pute funker ikke for meg. En arm under puten er et must ja, men jeg tror det fører til dårlig blodomløp hvis du har den i feil stilling, jeg våkner ofte om natten av at det prikker i hele armen min og den er helt uten følelse. Den henger rett ned og hvis jeg tar på den med den andre armen føles det som det en annen person Men de dagene det er sykt varmt på rommet mitt synes jeg at det ofte blir for varmt med pute, da bruker jeg en Clas Ohlson-katalog i stedet, kaldt og godt Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har ei pute, men jeg legger alltid hodet ved siden av den. Ligger noen gang på puta, men det er bare når jeg vil ha noe kaldt å legge hodet på; å sove på puta blir alt for varmt for meg, og jeg ender alltid opp med å flytte hodet av. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) asd Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå