Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sove uten pute?


HOHOHOHO222

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg freaky ut her den ene dagen jeg våkna.

Hadde sovt på armen hele natta. Armen var HELT slapp. Klarte ikke å løfte den. Krittkvit.

Blodomløpet hadde stoppet helt opp. Gikk 10 sekunder før jeg hadde følelse i armen igjen.

Pute, eller så sover jeg ikke.. Basta bom.

Det skjer støtt og stadig med meg. Pleier å la armen henge utfor sengekanten helt til den beveger seg igjen. :)

Lenke til kommentar
Jeg freaky ut her den ene dagen jeg våkna.

Hadde sovt på armen hele natta. Armen var HELT slapp. Klarte ikke å løfte den. Krittkvit.

Blodomløpet hadde stoppet helt opp. Gikk 10 sekunder før jeg hadde følelse i armen igjen.

Pute, eller så sover jeg ikke.. Basta bom.

 

Det er som regel på grunn av at nerven til armen ligger i klem at du mister følselsen, ikke på grunn av blodomløpet :) Gjør sykt vondt når du får igjen følelsen da :p

Lenke til kommentar
Jeg freaky ut her den ene dagen jeg våkna.

Hadde sovt på armen hele natta. Armen var HELT slapp. Klarte ikke å løfte den. Krittkvit.

Blodomløpet hadde stoppet helt opp. Gikk 10 sekunder før jeg hadde følelse i armen igjen.

Pute, eller så sover jeg ikke.. Basta bom.

Og så prøver du det der med begge armene :p

 

Jeg har opplevd at jeg har sovet med begge armene under puta, og når jeg våker er det ikke liv i noen av de. Problemet ligger jo da i å "knyte" de fra hverandre og få de ut av sengen, slik at de kan dingle til det blir liv i de... Det innebærer litt spark og andre akrobatiske øvelser :p

Lenke til kommentar

Bruker alltid pute, før hadde jeg 2 + armen men fant ut at det ble helt feil vinkel på nakken da. Har 1 + armen nå, utenom når jeg trener og armen blir piiiittelitt større, for da er den helt ødelagt om morgenen, så da må jeg sove med armen bak ryggen :p Våkner av og til uten pute da, men jeg har og våknet i alle retninger i sengen, + på sofaen og på golvet så det er jeg ikke så nervøs for.

Lenke til kommentar

Jeg sover nesten alltid med pute, pakker sammen puta så den blit mer kompakt, en flat pute funker ikke for meg. En arm under puten er et must ja, men jeg tror det fører til dårlig blodomløp hvis du har den i feil stilling, jeg våkner ofte om natten av at det prikker i hele armen min og den er helt uten følelse. Den henger rett ned og hvis jeg tar på den med den andre armen føles det som det en annen person :p

 

Men de dagene det er sykt varmt på rommet mitt synes jeg at det ofte blir for varmt med pute, da bruker jeg en Clas Ohlson-katalog i stedet, kaldt og godt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...