GVS Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Irriterer me no jæ*** at je itte kan få Utforsker til å åpne uten at mappa C:Documents and SettingsAdministratorStart-meny er åpna. Denne greina tar opp stor plass på vindu å je vil jo itte alltid inn her å sjå. Non som har ein idé om åssen je får tilpassa dette til f. eks å starte på Min Datamaskin me alle harddiska liggandes "oppe"? Sliter å me resizing av div programvinduer, hadde vøre greitt om dom åpna se slekk som dom gjorde sist je hadde dom oppe. Ser fram te mange gode svar. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Skriv Norsk, så er det kanskje mulig å forstå deg...! Lenke til kommentar
GVS Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Skriv Norsk, så er det kanskje mulig å forstå deg...! Å e norsk førr de? Bokmåååål ell? Lenke til kommentar
Finnsen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Er det noen som kan svare på dette. Lurer på det samme, men for WIN2000. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Å e norsk førr de? Bokmåååål ell? Ja, norsk i dette tilfellet er bokmål eller nynorsk. Lenke til kommentar
kohi Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det avhenger jo av hvordan du åpner utforsker, så dette kan være bom. Et forslag: Du kan lage ny snarvei, og deretter høyreklikke på den og endre target til %windir%explorer.exe /e, C: /e står får å åpne "noe" utvidet C: står for hvilken drive og/eller mappe som skal være utvidet. Her velger du selvsagt den filbanen du måtte ønske. Et annet forslag: Modifiser en eksisterende snarvei til Utforskeren som beskrevet over Et tredje forslag: Åpne Utforsker ved å trykke windowsknappen og E på tastaturet. Lenke til kommentar
GVS Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Et tredje forslag:Åpne Utforsker ved å trykke windowsknappen og E på tastaturet. Detta fungerte perfekt, akkurat slik je hadde tenkt meg. Takker og bukker Lenke til kommentar
Finnsen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Takker jeg også, det var dette jeg ønsket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå