Gå til innhold

canal digital kabel, kan jeg skaffe meg en billig dekoder og et ekstra kort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som du ser koster det 990 kroner for første år med dekoder og programmer tilsvarende det du harfra før. Det er rabattert i min verden.

 

Du skriver "Kabeluttaket i kjelleren" da regner jeg med at du har kabeltv.

 

De øvrige kabeltilbydere og parabolleverandøerer har lignenede tilbud. Sjekk hos Din leverandør.

Endret av aron
Lenke til kommentar

Aron: Du linker til parabolsystemet til canal digital :). Kabeltvsystemet fungerer helt annerledes.

 

Parabol = Månedsavgifter, kortavgifter og gratis dekoder som en del av dette.

 

Kabeltv = Månedsavgift ofte inkludert i fellesutgifter i blokk, eller lav månedspris. Dekoder kjøper man så en gang, og ingen større registreringsavgifter, kortavgifter o.l.

 

Brukt fungerer ikke dessverre. Men om man er OBOS-medlem, TOBB eller lignende, har disse ofte rabatter på dekodere til CD kabeltv :).

Lenke til kommentar

Ser feilen, hehe. Ikke lett å finne frem på CD sine sider :wow: Kan nesten banne på at jeg har sett dette gjeldende for kabeltv også...

 

Ser at en dekoder + grunnpakke til eksisterende kunde koster 1377 kr. første år.. Jeg ville tatt en telefon og forhørt meg om mulighetetene...

Endret av aron
Lenke til kommentar
Ser feilen, hehe. Ikke lett å finne frem på CD sine sider :wow: Kan nesten banne på at jeg har sett dette gjeldende for kabeltv også...

 

Ser at en dekoder + grunnpakke til eksisterende kunde koster 1377 kr. første år.. Jeg ville tatt en telefon og forhørt meg om mulighetetene...

 

Jeg er dog ikke interessert i å betale for et ekstra abonnement når jeg uansett har de analoge kanalene gratis. tenkte bare det kunne være artig å få tak i en billig dekoder brukt og fått digitalt der også. Men den gang ei tydeligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...