Jon_ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Lurte bare på om det er så enkelt som å kjøpe seg en billig brukt dekoder og få tak i et ekstra kort (om det går an) for å koble til kabeluttaket vi har i kjelleren? Lenke til kommentar
brumlebass1 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Denne linken handler om kabelTV i flere rom: TV-kanaler i flere rom - Canal Digital Kabel-TV. Tror ikke det er noe rabattstystem for kabelTV i flere rom slik det er for parabol. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Kanskje like greit å holde seg til analog kabel i kjelleren da, det har jeg jo allerede. Lenke til kommentar
aron Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Som du ser koster det 990 kroner for første år med dekoder og programmer tilsvarende det du harfra før. Det er rabattert i min verden. Du skriver "Kabeluttaket i kjelleren" da regner jeg med at du har kabeltv. De øvrige kabeltilbydere og parabolleverandøerer har lignenede tilbud. Sjekk hos Din leverandør. Endret 3. august 2008 av aron Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Aron: Du linker til parabolsystemet til canal digital . Kabeltvsystemet fungerer helt annerledes. Parabol = Månedsavgifter, kortavgifter og gratis dekoder som en del av dette. Kabeltv = Månedsavgift ofte inkludert i fellesutgifter i blokk, eller lav månedspris. Dekoder kjøper man så en gang, og ingen større registreringsavgifter, kortavgifter o.l. Brukt fungerer ikke dessverre. Men om man er OBOS-medlem, TOBB eller lignende, har disse ofte rabatter på dekodere til CD kabeltv . Lenke til kommentar
aron Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Ser feilen, hehe. Ikke lett å finne frem på CD sine sider Kan nesten banne på at jeg har sett dette gjeldende for kabeltv også... Ser at en dekoder + grunnpakke til eksisterende kunde koster 1377 kr. første år.. Jeg ville tatt en telefon og forhørt meg om mulighetetene... Endret 4. august 2008 av aron Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Ser feilen, hehe. Ikke lett å finne frem på CD sine sider Kan nesten banne på at jeg har sett dette gjeldende for kabeltv også... Ser at en dekoder + grunnpakke til eksisterende kunde koster 1377 kr. første år.. Jeg ville tatt en telefon og forhørt meg om mulighetetene... Jeg er dog ikke interessert i å betale for et ekstra abonnement når jeg uansett har de analoge kanalene gratis. tenkte bare det kunne være artig å få tak i en billig dekoder brukt og fått digitalt der også. Men den gang ei tydeligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå