Linken Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har ikke oppdatert de forrige utgivelsene av firmware fra Nikon, og lurer på om det er nødvendig for å oppdatere til V1.03? Eller er det slik at denne drar med seg også de forrige versjonene. Setter pris på tilbakemelding! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ny firmware dekker også tidligere oppdateringer. Det er ikke nødvendig å oppdatere (fremgangsmåte er godt beskrevet hos Nikon [Viktig å oppdatere både A og B delen av firmwaren {må gjøres i to seperate omganger}]). V 1.03 skal rette et problem rundt batterihåndtering i batterigrepet. Har du ikke batterigrepet skulle det ikke være nødvendig å oppdatere. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Så vidt jeg har fått med meg, har de også rettet en del "feil" som ikke er beskrevet som oppdatert, som f.eks utløserforsinkelsen ved 14 bit NEF. Anbefaler at man alltid oppdaterer til nyeste firmware. Lenke til kommentar
Linken Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Ok, takk for svar. Kommer nok til å kjøre en oppdatering. Lenke til kommentar
gargoyle Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 ..som f.eks utløserforsinkelsen ved 14 bit NEF. Er dette tilfelle, eller er det bare noe du tror? gargoyle Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har ikke D300, så det er ikke min personlige erfaring, men noe jeg leste på enten NikonGear eller NikonCafé. Lenke til kommentar
gargoyle Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ok, jeg har ikke sett noen som har hevdet at utløserforsinkelsen for 14-bits bilder er blitt lavere. Det jeg derimot så var en som mente at AF-hastigheten var blitt raskere i 51 punkts 3D tracking. Noen som har erfaringer rundt dette? gargoyle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå