Gå til innhold

AMD Frelst Vil Prøve PENTIUM 4

Anbefalte innlegg

Hei :lol:

Ja nå har jeg hatt AMD siden sommeren 98 og har vært kjempe fonøyd så langt og er fremdeles fornøyd, men som alt annet vil jeg prøve noe nytt

så det jeg trenger hjep/råd til er vilket Hovedkort burde jeg satse på til pentium 4???

Mine minste krav er 8X AGP Serial ATA...USB 2.0.....

Dere som har erfaring med P4 Hovedkort vær venlig og gi meg noen tips

dette hovedkortet vil få et Radeon 9700Pro kort i seg derfor 8X AGP.

Jentoftsen :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Asus P4G8X/DELUXE/GD Hovedkort S478

eller:

Asus P4PE/GL/F/S-ATA Hovedkort 478/533

Har selv det øverste og kjører på mitt første P4 system..

Har før dette hadd : AMD K6 500mhz, Duron 700, duron 1300, Athlon 1400, XP1700 og XP2100..

Må si at jeg synes P4 er i en klasse for seg selv..

Lenke til kommentar

...

Mine minste krav er 8X AGP Serial ATA...USB 2.0.....

...

De første chipsettene med det er vel canterwood/springdale, husker ikke helt hvilke, tipper de er på markedet om en måned eller to. Hvis ikke så er det jo bare å gå for overprisete hovedkort med masse ekstrautstyr ;)

Lenke til kommentar

Dette er på nivået OVER religion. Bare prøv å sette en AMD-fantatiker og en Intel-flamer ved siden av hverandre. ELLER en Linux-fantast vs en MS'er. Vedder MYE på at de kan lage mer bråk enn om du setter en kristen gærning ved siden av en muslimsk fundamentalist. :lol:

Lenke til kommentar

Hei

mange gode forslag ser jeg. Vel jeg tro jeg venter litt til de kommer ut med nye hovedkort igjen.....så blir det nok råd med og prøve ut en Pentium basert maskin igjen.

Siste pentium maskina jeg hadde fikk jeg i 2000 og det var en pentium 3 667 mhz. må inrømme at jeg var meget skuffet over den makina.

Hadde fra før bygget opp en AMD K6-2 400/450 som hadde mye bedre ytelse og var betdydelig raskere en Den sirups betonte Pentium CPUn

Etter det har jeg kun holdt meg til AMD som jeg har og fremdeles er fornøyd med. Men mye har nok skjedd siden 2000 så jeg gir vel Pentium en siste mulighet til og vise at det er bra.

Lenke til kommentar

Ser en viss likhet mellom deg og en mann ved navn Vidkun Quisling her.. :evil:

Hehe, neida, jeg skal aldri prøve å overbevise noen om å kjøpe det samme som meg. Det er jo deres penger, la dem kaste dem ut av vinduet om du vil. Det bryr meg fint lite. Og det er en oppfordring til alle dere flamere der ute.

Lenke til kommentar

Siste pentium maskina jeg hadde fikk jeg i 2000 og det var en pentium 3 667 mhz. må inrømme at jeg var meget skuffet over den makina.

Hadde fra før bygget opp en AMD K6-2 400/450 som hadde mye bedre ytelse og var betdydelig raskere...

Det er jo ikke en P4 maskin da...AMD hadde raksre å bedre CPU'er på den tiden, men det blir noe annet med P4 inni bildet... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...