Gå til innhold

Hvor lenge til Iphone 3G blir billigere?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg må ha meg en ny telefon (min W800i skal kastes langt, langt vekk) og tenkte da å kjøpe en Iphone 3G. Etter å ha lest litt rundt omkring ser det ut til at rundt 5000 kr. er det jeg må forvente å betale for en 16GB som ikke er låst til Netcom. Samtidig synes jeg å ha lest noe om at Iphone etterhvert vil bli solgt fritt fra Netcom og at prisen dermed vil synke. Hvor lenge må jeg vente før dette eventuelt skjer?

 

5000 kr. er mulig å leve med selv om det smerter litt (så bruker jeg bare InternettFritid Chess for å kunne surfe uten å ruineres), men hvis det kun er et par måneder til Iphone faller 1500 - 2000 kr. i pris så er det jo helt klart lurest å vente. På den andre siden blir det vanskelig å vente i 5-6 mnd.++ ...

 

Er det noen her som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tviler litt på at prisen kommer til å falle. Leste noe om dette, men de konkluderte med at hvis Telenor solgte den for mindre enn NetCom, ville de tape penger. Det er lite sannsynlig at Apple vil senke prisene.

 

Akkurat ja. Da må jeg kanskje bare bite i det "litt" sure eplet og betale 5000kr. :p

Prisene på elektronikk i USA vs. Europa er utrolig forskjellige. Har nettopp kjøpt meg ny TV og å se at de betaler rundt halvparten for samme TV i USA som vi gjør her er sånn smått irriterende. Ser ut til at dette gjelder for telefoner også...

 

Nå har vel Apple sikret seg mot at europeere importerer Iphone fra USA ved å tvinge kundene til å aktivere telefonen i butikken slik jeg forstår det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...