Joachim_F Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Telltale har nå gitt ut spennende informasjon om de kommende Wallace & Gromit-spillene. Les mer Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Når jeg leste at det skulle komme ut et W&G-spill, ble jeg veldig skeptisk, spillmakere har det med å ødelegge utmerket gode filmkonsepter. Så når jeg hørte at Telltale står bak, ble skepsisen snudd. De gjorde jevnt over en veldig god jobb med Sam & Max-serien (selv om enkelte episoder ble litt svak), så hvis Wallace & Gromit kommer i nærheten av dette, tror jeg mange fans har litt å se fram til Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Kan jo bli morro dette, da filmene er helt fantastiske. Men det blir ikke helt w&g når det ikke er stop motion. Håper uansett det kommer til ps3 og PSN. Endret 29. juli 2008 av Snerk Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Dette er den ultimate kollaborasjonen! Aardman og Telltale. Jeg tror faktisk ikke det finnes en bedre utvikler til å spillmatisere Aardmans verker. Det finnes ingen mer passende. Tror dette kommer til å bli knall. Endret 30. juli 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg