Gå til innhold

Hvordan kombinere data og kvinnfolk?

Pilseboben

Anbefalte innlegg

JarleW: støtter deg i det utsagnet :lol:

Ting er ofte morsomst til de blir en rutine :wink:

Journeyer : Løkky bastard!

du kan jo egentlig bare kjøpe deg en ny pc og leve lykkelig :grin:

jaggu ikke greit å værra kar!!! :razz:

-Bomboo

:evil:

AMD T-Bird 1300 mhz (200mhz fsb)

ABIT KT7-Raid

384 mb pc133 ram

Gainward Cardexpert geforceII MX400 64mb

Win XP Pro

Creative 8438e cd-rw :cry:

Pioneer 106-s DvD

WD 40 gb HD

Fujitsu 6.4 mb HD

[ Denne Melding var redigert av: Bomboo på 2002-01-16 14:10 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Det funker så og si aldri, de fleste damer hater at vi sitter og holder på med pc istedenfor og sitte og

prate med de..

starcraft og sof og diablo kostet meg dama :smile: det er vel ikke så ille men det hjalp ikke at jeg brukte så mye tid på pc'en

Men damer er det nok av :smile: :smile:

Jeg kunne ALDRI tenke meg å prioritere pc'en foran damen. Selv om jeg har hvert en komplett datanerd siden jeg var 7 år... (Er 16 år nå)...

Og det du sier: "Men damer er det nok av"... Det er riktig hvis du liker horer. Men skikkelige damer er skjeldne. Og selv om jeg bare er 16 år, så vet jeg 100% sikkert at å finne en dame man elsker IKKE er lett. Å kjenne den "hoppe og danse" følelsen inni seg hver gang man tenker på henne, selv om du har hatt henne lenge, er helt utrolig. Og ett hvilket som helst kvinnfolk er IKKE godt nok for meg ihvertfall. For meg er det bare en som gjelder. Og dere bør ikke si at det finnes nok av damer rundt om. For når dere finner den rette bør dere klamre dere fast. Det mener ihvertfall jeg...

Lenke til kommentar

hehe, hva skulle man gjort uten ? jeg har ikke dame PGA ett par ting,

1, de maser...

2, de vil ha penger

3, dem er shoppe gale

4, dem maser...

5, dem bli sjalu på DATA'en

6, dem maser å maser å maser.. alldri fred å få.. =)

men hva skulle man gjort uten dem, deilige å se på, deilige å *piiip* med ... ha noen å værra sammen med er jo digg.. men kan fort bli mye mas

Housey

Lenke til kommentar

Hei!

Er jo ein tanke å sjå på sitt eget kjønn..

Og finne ein med data interesser..

Har samme problem som GalFisk,nemelig det med å finne den rette..

Har ikkje vært i lag med ei jente/dame siden eg var 15år og ho var 20.

Btw,liker ikkje jenter/damer som leiker med følelser... ;(

Lenke til kommentar

"Er jo ein tanke å sjå på sitt eget kjønn..

Og finne ein med data interesser.. "

Det du egentlig mener å si er at du er homo, ikke sant ? Kom igjen da. Bare innrøm det. Gjør ikke noe det. Vi lever i 2002. Det er akseptert vettu' :lol:

Nei, jeg bare kødder. Vær den du er, uansett.... :smile:

Lenke til kommentar

Er vel ikke noe problem å finne dame selvom man er datanerd vel! Tilogmed damer som liker data går fint!

Men jeg har ikke fast dame da...liker livet bedre som "konsulent"...hehe På 2 uker har jeg hatt 4 dater, 1 avlyste jeg, men dagen etter hadde jeg en ny med ei mye bedre ei...skikkelig fiin og!

Problemet blir nesten at det blir for mye... når du homper med ei og ei annen ringer...vel dere skjønner. Jeg ser stort sett helt normal ut, ikke noen "pretty boy" om dere tror det...Hvordan jeg får det til? Chat....

Gleder meg til Fredag....

Lenke til kommentar

Vel, mitt problem er at jeg er dataavhengig.

Det er ei som liker meg, og som jeg liker. Men: det hun ikke kan fordra er data! Hun ser på data som en skrivemaskin og cd-kopierings-sjappe!

............tenker jeg foretrekker PC'n jeg......

Lenke til kommentar

Få deg en datautdannelse!

Det er den beste måten å sitte foran pc på uten at kjæreste/kone protesterer altfor mye.

Er selv gift og har dette problemet selv, men pass på å vise deres bedre halvdeler at dere bryr dere om dem og ønsker de at dere skal kose med dem, gjør det.

Da får dere mer tid foran PC-en etterpå :smile:

Lenke til kommentar

Hei JareW!

Vel,er ikkje homofil,men har ikkje eit problem med at folk er det...

Det eg ville frå fram var at vist det var så mange "gutter" på forumet som hadde vanskelig å "finne" ei jente/dame som likte data,og å prioritere pcén var viktigare..

Så kunne dei alltid vurdert å sjå setter det same kjønn.. :wink:Da kunne dei "hatt" ein kjæreste som var interesert i "data" :wink:

Lenke til kommentar

dette kommer til å straffe seg hardt...

personlig så "hater" jeg homser, i min oppfatning er dette helt GALT å væra. hallo. skrue mot skrue ? hva fahn er det ? skrue mot mutter går ann... vi er lagt som hetrosexuelle mennesker, derfor bør man oxo fortsette som dette!

kommer garantert masse poster nå som sier dette;

du er jaggu en fag, osv osv osv. men det er imot min TRO å akseptere "homosexuelle" for å si det fint!!!

Housey

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har både kone og barn, 5 og 9 år. Ikke noe problem med kona, kjøpte henne en lekker liten laptop, la inn litt Sims/houseparty, hun er storfornøyd. Hun bruker også pc mye i forbindelse med utdanning, og hun ser også at min datakunnskap skaffer oss endel stål, så hun maler pent. Når det gjelder unga, så har de P2 350 med 256 mb ram, 32 mb 3d-kort, trådløst mus/tast etc etc, og spiller så det pistrer (i helgene), 5 åringen har tilogmed lært seg sjakk på Flåklypa! Han har hatt pc siden han var 3, og er sinnsykt flink med alt mulig på data. Så vi er nok en litt "nerdete" gjeng alle her! HEHE

[ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-02-21 11:15 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...