Kiro Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Så en episode av 4400 i går og det fikk meg til å tenke. Det er 50/50 % sjanse til å overleve og 50/50 % sjanse for å utvkle evner. vill du tatt promicin? Endret 29. juli 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 neh, synes igrunn mine evner er ganske gode allerede. superman, ta deg en bolle. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Nei. Jeg hadde ikke gamblet livet mitt med mindre oddsene tilsa at det var mer sannsynlig å bli truffet av lynet og belønningen var overveldende. Men vil man ha evner? Jeg har ikke sett 4400, hva er eksempler på evner man kan få? Er man sikker på hvilke emner man får eller kan man ende opp med å satse livet for en skikkelig kjipa evne? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ja man kan satse livet for å få en skikkeilg kjip evne.. Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Nei ikke om eg hadde blitt supermann eingong..Super evner er ikke lik = alt er supert fra nå av. Har alle 4 sesongene på DVD og eg grein på nesa over at folk, gambla med livet sitt for å få eit super fix. Og så mange og da. Trur nok mange av dei var/er svært mottaklige for å bli narkomane. PS eg river meg i håret kvar gang eg ser harry potter filmene. (kjekke å se på da) Men det greiene med at normale (dei som ikke har magiske krefter) er dønn ubruklige. Og blir kalt noe hmm mogler? Husker ikke irriterer meg vilt. Og dei som har magiske krefter omgås ikke normale mennesker. Er det slikt ungene skal lære. Bli spesiell og unngå dei normale? Uansett både 4400 og harry potter var/er ok underholdning. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg så den første sesongen da den gikk på TV3 og jeg så de to siste episodene som har gått nå. Jeg ville ikke tatt imot en evne likevel, hva skal jeg med det? Men vil man ha evner? Jeg har ikke sett 4400, hva er eksempler på evner man kan få? Er man sikker på hvilke emner man får eller kan man ende opp med å satse livet for en skikkelig kjipa evne? Det virker som de som har evner absolutt ikke vil ha dem, men de som ikke har det vil gjøre mye for å få det. I motsetning til serier som Heroes kan man bare få evner man bruker med hjernekraften. For eksempel tankelesing. Men man vet ikke hva slags evne man får og de fleste er ganske kjipe. Jeg vurderer å kjøpe 4400-sesongene, men den siste var visst ufullstendig og det kommer ingen nr 5. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg elsket de to første sesongene, men den tredje ble for kjedelig for meg. Har ennå ikke sett den fjerde og kommer neppe til å gjøre det. Men ja, jeg tror jeg ville ha satset på å få en eller annen evne. Bedre å ta sjansen og kanskje få evner enn å sitte resten av livet og angre på at man aldri tok sjansen. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kjipt hvis man får en kjedelig evne da. Gjøre om sjokoladepudding til karamellpudding feks. Det hadde vært kraftig nedtur. Lenke til kommentar
Heikii Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kjipt hvis man får en kjedelig evne da. Gjøre om sjokoladepudding til karamellpudding feks. Det hadde vært kraftig nedtur. Syns det hørtes kul ut jeg Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Da kunne man lett ble Captain Chaos av matvarebutikkene. Tenk alle klagene som hadde kommet når folk kom hjem og åpnet sjokoladepuddingene og fikk karamellpudding. Det kjipe er jo selvsagt om man får en Midas-effekt hvor man aldri får smakt sjokoladepudding igjen fordi man ikke kan styre evnen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hva om man drukner en karamellpudding i sjokoladesaus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå