Joachim_F Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Her er en demo av Space Siege, det nye actionrollespillet fra skaperne av Dungeon Siege og Supreme Commander. Les mer Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Høres spennende ut.. Må prøves en gang. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Får laste ned å prøve litt da. Dungeon Seige er hvertfall helt ok. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Har sett fram til Space Siege lenge - har brukt utallige timer på Dungeon Siege + expansion og DS II + expansion. Er ikke mange "sci-fi-dungeon-crawlers" der ute, så håper at de har klart å gjøre dette bra. Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Space Hack er jo en helt ok scifi hack&slash Dette ser dog mer polert ut, og ut i fra artikkelen har det faktisk en story. Finfint. Demo skal testes. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Woho, digget DS2. Spilt det uhorvelig mye, så dette skal testes pronto Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Faktisk helt greit spill, men det har et par ting som er forskjellig fra andre i samme sjanger : 1 Ser ut som du ikke direkte har samme sammling av items men at det man plukker opp blir brukt til å oppgradere rustning (altså alt untatt visse våpen og deler for cybernetiske oppgraderinger), våpen eller ferdigheter. Så med andre ord så må man rense brettet for fiender og kister for å få XP som man fritt kan distribuere mellom de oppgraderinger man ønsker. 2 Historien I demoen er kanskje litt vag, ser ut som det er lagt opp til at man skall oppgradere til cybernetiske deler, men det skal vist være mulig å spille uten disse oppgraderingene (om det er nødvendig for en annen slutt eller ei vet jeg ikke). 3 Grafisk sett så var det behagelig å spille, minte meg litt om Doom3 sett ovenifra , men noen monstre kunne gjerne hatt litt bedre detaljer. Intro videon er også litt tøff da Ser fram til dette spillet i alle fall. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Space Hack er jo en helt ok scifi hack&slash Dette ser dog mer polert ut, og ut i fra artikkelen har det faktisk en story. Finfint. Demo skal testes. Hm - har klart å ikke helt få med meg Space Hack Takk for tipset. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 den bittorrenten var 120% død.. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 den bittorrenten var 120% død.. Virker da her. Seeder for harde livet Lenke til kommentar
Newman Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Spillet var helt greit, men dette kan neppe kalles en demo. Tok ikke mer enn 7 minutter å kjøre gjennom hele greia. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å gi oss demoer som varer i ca 1 time. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Med demoer på en time har vi jo tid til å finne ut at spillet kanskje ikke fungerer i lengden, og det må jo ikke skje Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Synes også dette var litt vel kort, men noen synspunkter: Liker ikke oppgraderingssystemet i det hele tatt. Vil mye heller ha systemet de hadde i foregående spill, med tradisjonelt "gain experience & distribute skills"-etcetcblabla system. Slik det fungerer nå, så bruker man gjerne noen av "upgrade parts" man finner til å oppgradere Assault Rifle man starter med, og en stund etterpå finner man et bedre våpen. Upgrade points allerede brukt er da kastet rett i søpla... Dette med unntak av oppgraderinger på health, armor, resistances osv, men likevel, ganske irriterende. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Syntes det virka tøft jeg... fin flyt i spillet. Kule våpen og utstyr. Men jeg fallt ikke for demoen akkurat da... var veldi tynnt! men blir sikkert bra Men er det noe negativt ved å bli mindre menneske? siden det hele tiden nevnes att man blir mindre human ved å ta på sånn cybersaker... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Noen andre som ikke får spilt det? Jeg starter "New Game" og når jeg kan begynne å spille så kommer det en feilmelding hvor det står noe om C++. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg