maedox Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Nå har jeg et snålt problem her. Satt å knota litt med PCen min igår. Plutselig ville den ikke starte opp igjen. Har ikkje gjort no galt, bare så d er sagt Har et Epox 8RDA+. D gir først post-kode C1 (sjekker RAM), så stopper d på AA og d piper som f***! Prøvd å resette bios og d hjelper lite. Til slutt satt jeg i d gamle hovedkortet mitt, et Asus A7V333. Like forbanna mongo. Satt i den gamle prosessoren, gammelt skjermkort og gammel RAM. Funker ikke. "System failed et eller anna" sier dama i boksen. Er strømforsyninga mi rett og slett dau?! Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 hadde det vært strømforsyninga hadde det ikke skjedd noe, believe me i know du har ikke mista en skrue eller no slikt i maskina som kortslutter noe? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 asso jeg har også oppledv at mitt 8rda+ piper som faen, men jeg bare resettet biosen og det har du sikkert prøvd... ta og prøv en annen psu du. Lenke til kommentar
den bizarre fyrste Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 venomzorg: er du fornøyd med ditt 8rda+? er den å anbefale til gaming? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 CPUen er føkka, tror jeg.. Får snart ny Testa ny PSU og d hjalp ikke. Testa CPUen i min bror sin maskin, og da ville den ikke starte. Dvs. strøm gikk på men ingenting skjedde (ingen lyder eller liv i skjermen), noe som tyder på død CPU Er redd jeg drepte den, men jeg vet ikke hvordan :wink: Mulig jeg har drept den gamle også, men d driter jeg i Den er ikke verdt silisiumen en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå