htaule Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 er det mulig å få lyd i både høytaler og hodetelefon på en laptop? Jeg har en HP Pavilion tx1320eo Lenke til kommentar
Scones/w/bones Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 er det mulig å få lyd i både høytaler og hodetelefon på en laptop? Jeg har en HP Pavilion tx1320eo Nei. Lenke til kommentar
htaule Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 er det mulig å få lyd i både høytaler og hodetelefon på en laptop? Jeg har en HP Pavilion tx1320eo Nei. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Interne høytalere ? Kan være vanskelig dersom det ikke er mulighet for det i programvaren, men med litt lodding skulle det være veldig mulig. Eksterne høytalere ? Ikke noe problem. Bruk en splitterkabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå