Skog Skrike Blod Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) - f/13 - 50 mm - 10 sec - ISO 100 Kva tykkje DU? Endret 29. juli 2008 av Skog Skrike Blod Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Syntes det var ganske stilig. Nå har jeg kanskje en forkjærlighet for bilder som er fattig på detaljer da. Synes båten til venstre liver opp passelig mye. Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Noen flere som vil si sin mening? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg sitter med en ukalibrert skjerm og tror jeg med det mister mye detaljer. Men litt for mørkt synes jeg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det var da voldsomt med mørke bilder for tiden. Jeg håper ikke det er en ny trend slik HDR og DH har vært. Det er altså veldig mørkt, og når jeg ikke liker refleksen månen lager i vannet så er det ikke så mye igjen. Jeg liker også bilder som er nakne, men jeg synes i alle fall at de få detaljene de har skal være synlige. Her blir de få detaljene ikke særlig synlige engang, og da blir det for kryptisk selv for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå