Gå til innhold

Ønsker å kjøpe Arctic Cooling kabinett - men hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ikke noe direkte svar på ditt spørsmål.

Jeg har selv hatt AC Silentum kabinett, det er ikke noe dårlig kabinett. Men jeg fant fort ut at Antec Sonata III med en ekstra stillegående 120mm vifte var bedre på de fleste punkter.

ECO 80 er ikke annet enn 80 plus sertifiseringen, som Sonata III er kvalifisert under.

Et annet alternativ er Antec Sonata Plus 550, som kommer med ferdigmonterte støydempende matter og kraftigere 80 plus sertifisert strømforsyning.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar. Har sett litt på Antec, og det er veldig aktuelt, siden AC kab virker helt umulig å oppdrive.

Grunnen til at jeg ville ha AC er at det er det jeg har vært mest fornøyd med til nå. Har imidlertid ikke bygget selv, skjønner at det er litt trangt og knotete hvis man gjør det :)

Lenke til kommentar
Takker for alle svar. Har sett litt på Antec, og det er veldig aktuelt, siden AC kab virker helt umulig å oppdrive.

Grunnen til at jeg ville ha AC er at det er det jeg har vært mest fornøyd med til nå. Har imidlertid ikke bygget selv, skjønner at det er litt trangt og knotete hvis man gjør det :)

Anbefaler virkelig antec, herlig kjørlig kabinett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...