Allvor Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hei. Det virker som disse kabinettene har forduftet fra det norske markedet... Noen som vet om noen butikker som selger dem? Tenker spesielt på den nye Eco 80 serien deres. på forhånd takk Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) denne? ECO 80 serien har 5 forskjellige kabinetter Endret 29. juli 2008 av Scortech Lenke til kommentar
Allvor Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Hvordan fant du det? Fant bare en videokortkjøler da jeg søkte på AC... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Søkte i google jeg. På norske nettsider :-) Lenke til kommentar
riroil Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Som du ser er det ikke pris på den fordi den er utgått. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Dette er ikke noe direkte svar på ditt spørsmål. Jeg har selv hatt AC Silentum kabinett, det er ikke noe dårlig kabinett. Men jeg fant fort ut at Antec Sonata III med en ekstra stillegående 120mm vifte var bedre på de fleste punkter. ECO 80 er ikke annet enn 80 plus sertifiseringen, som Sonata III er kvalifisert under. Et annet alternativ er Antec Sonata Plus 550, som kommer med ferdigmonterte støydempende matter og kraftigere 80 plus sertifisert strømforsyning. Lenke til kommentar
Allvor Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Takker for alle svar. Har sett litt på Antec, og det er veldig aktuelt, siden AC kab virker helt umulig å oppdrive. Grunnen til at jeg ville ha AC er at det er det jeg har vært mest fornøyd med til nå. Har imidlertid ikke bygget selv, skjønner at det er litt trangt og knotete hvis man gjør det Lenke til kommentar
Stream Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Har nettopp kassert konas 2-3 år gamle AC-kabinett. Det støyet forferdelig, og temperaturen var meget høy. Erstattet det med Coolermaster Centurion 534. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Takker for alle svar. Har sett litt på Antec, og det er veldig aktuelt, siden AC kab virker helt umulig å oppdrive. Grunnen til at jeg ville ha AC er at det er det jeg har vært mest fornøyd med til nå. Har imidlertid ikke bygget selv, skjønner at det er litt trangt og knotete hvis man gjør det Anbefaler virkelig antec, herlig kjørlig kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå