Occi Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hei Jeg er ute etter en laptop som faren min skal bruke på jobben sin da han jobber som elektriker. Han har tenkt å bruke den til diverse opplegginger av kurser eller noe slikt noe, så noen kraftkar på 20,000 er uaktuelt. Derimot er det et par ting som da er logisk nok veldig viktig: -At den tåler en god del (kunne fraktes rundt omkring, tåle støv o.l. er ++++) -At den ikke koster alt alt for mye (dvs. langt over 10,000, merkt langt.) Ellers er ikke plass så ekstremt viktig. Regner med at det ikke trengs 320gb harddisk. Aner ikke om det finnes decent 15,4" el.l. laptoper der ute med SSD, men det kunne kanskje være en idé. Er åpen for alle forslag! Er ikke mange krav som skal vedlikeholdes! Takker for alle eventuelle svar! Lenke til kommentar
galskab Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=no&s=bsd denne kansje? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Toughbook serien til Panasonic tåler mye. Koster en del dog og er vel ikke det enkleste å få tak i. Men er vel hvertfall vært en titt. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=no&s=bsd denne kansje? Den virket veldig interessant! Takker! Toughbook serien til Panasonic tåler mye. Koster en del dog og er vel ikke det enkleste å få tak i. Men er vel hvertfall vært en titt. Ingen til salgs i Norge i følge prisguide.no Endret 29. juli 2008 av kjeksomanen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Dell har ikke god kvalitet, og er ikke robust. Hverken latitude eller xps er spesielt solide. Lenovo derimot er i en helt annen klasse, og fåes til alle priser. Se på T61/T61p. Lenke til kommentar