Occi Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hei Jeg er ute etter en laptop som faren min skal bruke på jobben sin da han jobber som elektriker. Han har tenkt å bruke den til diverse opplegginger av kurser eller noe slikt noe, så noen kraftkar på 20,000 er uaktuelt. Derimot er det et par ting som da er logisk nok veldig viktig: -At den tåler en god del (kunne fraktes rundt omkring, tåle støv o.l. er ++++) -At den ikke koster alt alt for mye (dvs. langt over 10,000, merkt langt.) Ellers er ikke plass så ekstremt viktig. Regner med at det ikke trengs 320gb harddisk. Aner ikke om det finnes decent 15,4" el.l. laptoper der ute med SSD, men det kunne kanskje være en idé. Er åpen for alle forslag! Er ikke mange krav som skal vedlikeholdes! Takker for alle eventuelle svar! Lenke til kommentar
galskab Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=no&s=bsd denne kansje? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Toughbook serien til Panasonic tåler mye. Koster en del dog og er vel ikke det enkleste å få tak i. Men er vel hvertfall vært en titt. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=no&s=bsd denne kansje? Den virket veldig interessant! Takker! Toughbook serien til Panasonic tåler mye. Koster en del dog og er vel ikke det enkleste å få tak i. Men er vel hvertfall vært en titt. Ingen til salgs i Norge i følge prisguide.no Endret 29. juli 2008 av kjeksomanen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Dell har ikke god kvalitet, og er ikke robust. Hverken latitude eller xps er spesielt solide. Lenovo derimot er i en helt annen klasse, og fåes til alle priser. Se på T61/T61p. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 De så ut som de vi har hatt på ungdomsskolen jeg gikk på. Men er de lagd for dette bruket, eller er det noen laptoper du anbefaler pga. de er gode laptoper? For det er viktig at den både tåler en støyt og at den tåler støv o.l. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 De så ut som de vi har hatt på ungdomsskolen jeg gikk på. Men er de lagd for dette bruket, eller er det noen laptoper du anbefaler pga. de er gode laptoper? For det er viktig at den både tåler en støyt og at den tåler støv o.l. Har en Thinkpad T20 som har stått under/i sengen de siste 3-4 åra, den er proppet med støv, men funket fett. Den har også detti ned en trapp og blitt tråkka på/sitte x-antall ganger i de mørke timer. Jeg vil påstå at den er robust. T61p føles ikke noe dårligere kvalitetmessig. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Imponderende! =D Kanskje en T61 er et alternativ selv om den ikke er satt sammen av jernkanter o.l. Ikke at det nødvendigvis trengs. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Imponderende! =D Kanskje en T61 er et alternativ selv om den ikke er satt sammen av jernkanter o.l. Ikke at det nødvendigvis trengs. Faktisk så er det titan- og magnesiumskjelett med plastskall rundt. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Toughbook serien til Panasonic tåler mye. Koster en del dog og er vel ikke det enkleste å få tak i. Men er vel hvertfall vært en titt. Ingen til salgs i Norge i følge prisguide.no http://www.efront.no/ selger Panasonic Toughbook i Norge hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå