firberblad Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvis Massive stenges, eller WIC eller andre spill fra Massive blir kansellert pga Activison så kommer jeg aldri, aldri mer til å kjøpe et spill med logo fra Activision. Men etter å ha last de siste postene i dag så har jeg tro på at Massive, og WIC lever videre. Noe annet ville jo være galskap. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 "og hvorfor en planlagt Ghostbusters-visning på Comic-con ble kansellert i siste liten." Ghostbusters ble demonstrert på Comic-Con... Mener selve presentasjonen. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) For underholdningens skyld, la Massive fortsatt få leve! Jeg vil ha mer Ground Control enda så tvilsomt det er, men man kan da alltids håpe Endret 9. september 2008 av trollhatt Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Mer Ground Control hadde ikke vært å nekte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg