Epsilon- Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ja jeg og syns det var litt merkelig å skrive det, men fant ikke bedre måte å si det på. Menyene og sånt er det beste jeg har sett. Men selve spillet er ikke det beste jeg har spillt. Skal vi si spillmotoren er bra då? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Spillet er godt gjennomført, men ikke morsomt i lengden? Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jepp likte det i begynnelsen, men ble fort lei... Synd, men sånn er det Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Dette vil si at konsolutgaven av World In Conflict sansynlig ikke vil komme ut? Dette er jo en tragedie uten like... jeg har jo gledet meg til sovjet assault utgaven til PC!!!!! Så for dere som fortsjatt gidder å bruke tid på å laste ned piratutgaver av spill... GÅ Å LEK I SANDKASSA ISTEDE! Spill industrien(muligens EA Games)er ikke som filmindustrien, så gå å kjøp spill... WIC er verdt ver eneste krone pluss litt til. Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Huff... Det forrige Riddick-spillet var jo genialt! Jeg hadde store forhåpninger til dette. Jaja, utsettelser bryr meg ikke. Nedleggelser derimot bør unngås uansett studio (dog JoWood kan brenne). Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Kjøpte meg det forrige Riddick-spillet til 99 kroner på Spaceworld for et år siden i den tro at Xbox 360 sikkert støttet det (etter det jeg har hørt) beste spillet den første Xboxen hadde å by på.. Men neida.. Regner med at dette har noe med at de skal utgi en oppusset utgave til 360, men likevel.. Det drøyer visst no grønnjævlig.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Filmspillet Ice Age... men ikke World in Conflict... Noen i Activision fortjener å dø. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ice Age beholdt de garantert for å tjene litt penger på kids som bare MÅ ha spillet basert på favorittfilmen.. Kynisk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ikke noe 50 Cent: Blood on the Sand? Årets mest etterlengtede og lovende tittel kanseleres! En skam. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 World in Conflict, Ghostbuster, Larry, Brutal Legend og Wet kansellert på en gang, men Spyro og Crash Bandicoot lever videre? Det er nesten så jeg begynner å laste ned spill bare på pur faen. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Filmspillet Ice Age... men ikke World in Conflict... Noen i Activision fortjener å dø. Kanskje endre tittelen til "Massakre hos Activison?" Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hm, kjenner en av utviklerne i det nye Riddick spillet. Får vel høre litt detaljert om hva som skjer videre av han neste gang han viser seg online. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Ghostbusters er hvertfall ikke kansellert... http://www.destructoid.com/rumortoid-futur...ion-97180.phtml Ut i fra det jeg leser om emnet, ser det egentlig mest ut til at de ennnå jobber med å finne ut hvordan de skal justere seg etter sammenslåingen. Tviler på at alle disse er kansellert. At de ikke ble vist på E3 tror jeg har lite med saken å gjøre. Blir det samme som å tro at grunnen til at HL2 Episode 3 ikke ble vist på årets E3-messe er fordi det ikke kommer. "og hvorfor en planlagt Ghostbusters-visning på Comic-con ble kansellert i siste liten." Ghostbusters ble demonstrert på Comic-Con... Endret 29. juli 2008 av TCi Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Sad news is sad. Activision begynner å bli mer og mer lik EA. Til slutt er det vel bare de to som står igjen, som to monstre som har slukt alt dem har kommet over. Resistance is futile. You will be assimiliated. Og kvaliteten på ny-utgivelser blir deretter. Bare se på hva Activision har gjort med Guitar Hero siden 2'ern... Nei nei, Blizzard ender opp som eneste seriøse firma. Ingen ved siden, ingen over! Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Nei, pokker... Jeg som hadde gledet meg skikkelig til å spille brutal legendz! får håpe at de ikke kansellerer det spillet... Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Sad news is sad. Activision begynner å bli mer og mer lik EA. Til slutt er det vel bare de to som står igjen, som to monstre som har slukt alt dem har kommet over. Resistance is futile. You will be assimiliated. Og kvaliteten på ny-utgivelser blir deretter. Bare se på hva Activision har gjort med Guitar Hero siden 2'ern... Nei nei, Blizzard ender opp som eneste seriøse firma. Ingen ved siden, ingen over! Blizzard er faktisk en del av Activision. Activision Blizzard Endret 29. juli 2008 av Chrissj Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ser iallefall at massive sier de har planer om å kjempe seg igjennom dette, er vel egentlig forventet uttalese. World in conflict var forresten ikke en voldsom hit, selv om denne gameren mener det var strålende. 100 000 solgt har jeg hørt, men har ikke sett noe som bekrefter det. Blizzard lever forresten godt på å gjøre folk til hjernedøde slaver. Yay til dem... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=197451 Lenke til kommentar
dolg Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har en kamerat i Massive, og jeg snakket med han litt om dette, og de er ikke så bekymret enda, de har alle enda tro på at exp pakka kommer ut, og de jobber for full guffe med nye brett akkurat nå. De var vist veldig bra og de var veldig spente. Grunnen til at de ikke er så bekymret enda, er at de har et ganske stort ess i ermet, som de har tro på. Så ikke gi opp håpet på WiC. Etter å ha snakket med min venn er jeg nesten 100% sikker på at det ordner seg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Filmspillet Ice Age... men ikke World in Conflict... Noen i Activision fortjener å dø. Kanskje endre tittelen til "Massakre hos Activison?" Don't tempt me. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg har en kamerat i Massive, og jeg snakket med han litt om dette, og de er ikke så bekymret enda, de har alle enda tro på at exp pakka kommer ut, og de jobber for full guffe med nye brett akkurat nå. De var vist veldig bra og de var veldig spente. Grunnen til at de ikke er så bekymret enda, er at de har et ganske stort ess i ermet, som de har tro på. Så ikke gi opp håpet på WiC. Etter å ha snakket med min venn er jeg nesten 100% sikker på at det ordner seg Jeg takker deg for at du formidler denne kunnskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg