fototim Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Malakoff Rockfestival 2008. The Grand er vistnok årets mest boocka festivalband. Jeg skjønner godt hvorfor. Bluesbassert musikk som de fleste kan like. Passelig avansert for feinsmeckerne, samtidig som framføringa er skikkelig breibeint. Lydbildet er ikke ulikt de gode gamle powertrioene, emn med et fett B3 i tillegg. Jeg burde nok kutta litt lavere, samtidig så syns jeg det er såpass driv i bildet at jeg liker det. Litt usikker på om bildet kommuniserer, siden begge er i sin egen verden. Endret 29. juli 2008 av fototim Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 tøft og bevegelig bilde.. har villet kroppet bord høytalerne der da den stjeler litt oppmerksomhet . Lenke til kommentar
fototim Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Takk for at du tok deg tid. Ser poenget ditt, men jeg er nok ikke helt enig Endret 29. juli 2008 av fototim Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg er tildels enig med DeViSoR her. Hvis utstyret på høyre side skal være med mener jeg at de ikke burde være i fokus. De stjeler vel mye av blikkfanget for min del. Bildet fungerer også hvis man cropper bort dette, men det blir som du sier, litt forskjell på hva bildet forteller hvis så er tilfellet. Jeg liker bildet Lenke til kommentar
fototim Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Jeg er vel og tildels enig med DeViSor. Altså jeg ser poenget, men jeg liker det fortellende elementet det gamle forsterkeroppsettet gir. I tillegg føler jeg at det gir ballanse. Poenget er nok også at jeg føler at dette øyeblikket krever litt rom for å leve. De er så i sin egen verden, at det føles påtrengende å gå nærmere innpå som en enda strammere cropp ville innebære. Men jeg har ingen problemer med at andre ser det anderledes At folk ønsker å endre, betyr at bildet engasjerer. Endret 29. juli 2008 av fototim Lenke til kommentar
fototim Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Jeg fikk en forespørsel om å vise hele fila på et mailforum jeg er medlem av. Tenkte jeg like godt kunne laste den opp her og. Kanskje noen har synspunkter på beskjæring eller ikke beskjæring. Endret 29. juli 2008 av fototim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå