fUsiOn Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har nå kjøpt flere ting på komplett.no, men en av tingene er ikke på lager enda. Vil da pakken bli ventes med å bli sendt til varen kommer på lager, eller sender de den i etterkant? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Regner med at standard er at de venter hvis ikke annet er avtalt. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Regner med at standard er at de venter hvis ikke annet er avtalt. Akkurat det svaret jeg trengte! Tusen takk, stoler på deg.. Lurer på om komplett får inn noen bra XP1700+ nå, siden det har tatt litt tid siden de gikk tom til de får inn nye. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jupp, de venter med å sende den, blir også litt dumt for deg å betale frakt 2 ganger? Helt enig, Komplett er veldig bra! Får mitt skjermkort og PSU om 2 dager etter jeg sendte det tilbake på garantien, det gikk 1 uke før den sendte den fra Sandefjord ikke værst det.. + at jeg fikk istenden for ASUS GF4Ti4600 (referanse kort 290/600) fikk jeg et Gainward GF4Ti4600 "GS" XP750 (300/660) og litt sterkere strømforsyning, hihi Go Komplett! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har nå kjøpt flere ting på komplett.no, men en av tingene er ikke på lager enda. Vil da pakken bli ventes med å bli sendt til varen kommer på lager, eller sender de den i etterkant? Det du spør om her er er jo selvfølgelig forklart under betingelsene i kundesenteret. https://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...hipping#partial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå