Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker du BDSM?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<<= Hovedsaklig dominant sadist.

Liker alt fra det milde til det helt ekstreme. Har (urealistiske?) forhåpninger om å finne meg en søt masochistisk sub som jeg kan daske litt på.

Also: Kan godt tenke meg å la det bli en litt større ting som ikke begrenser seg til senga. Semi-24/7 med "pauser" som "likestilte".

Har vært borti noen subs som ser for seg noe lignende uten at resten har klaffa noe særlig. Keeps my hopes up. :)

Til slutt kan jeg nevne at psykologen min trodde at SM hadde vært ute av systemet lenge. Hun hadde i alle fall aldri vært borti diagnosen før, selv om at hun hadde hørt at den hadde vært der.

Har fisket litt blant de på jobben og sånt, stor skepsis men så lenge de er blitt kjent med meg er ikke reaksjonene de helt store. Nå er det heller ikke det man trenger å snakke så høyt om, men var morsomt å fiske! :p

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest Spasmus
Det jeg har fått inntrykk av er at mange driver litt med bdsm uten å egentlig vite hva det er. Heldigvis er det mange foreninger som Smil og UngBDSM som hjelper med sånt. Er styremedlem i UngBDSM selv. :)

Det tror jeg stemmer ganske bra ;)

Jeg er nok masochistisk og submissive. Bondage og dominasjon/underkastelse er gøy.

Smerte kan jo også være gøy noen ganger.

Det er jenta si det:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...