Fotofashion Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) må seriøst skaffe meg noe kraftigere blitser. brukte 2 blitser via paraply for belysning, tatt ved gaula på lundamo. skyt ivei.. ps! lagt den til på telenors fotokonkurranse.. stem om dere liker bildet en stemme om dagen" Endret 29. juli 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Synes bildet nr 1 var desidert best. Skjønner at du savner sterkere bltizer ja.. bruker en sigma på OC kabel i en softbox selv..blir fort lite nå som sola er så sterk. Lyset er fint, kunne vært ok med catch light i begge øyene, men det er ikke krise. Hendene og bena er veldig pene. nr 2 er ikke noe særlig, eksponeringen er også litt dårligere her? Evt. sola er for sterk til at du klarer og eksponere himmeln rett =) nr 3 er OK, men foten hun lener seg på ble rar pga lyset som treffer og muligens etterbehandlingen? Hånda på vegge burde kanskje vært langsveggen oppover istede? Får litt rare fingre da de peker mot deg slik som dette. Tror egentlig hovedprobelemet er at det blir litt trangt til henne der hun står, fotene blir for nærme til at det behagelig ut, og hånden blir litt pressa. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 nr 1 og 2 var mine fav ja full styrke gjorde nesten ingenting for eksponeringen, men ak nok for å få litt fill i dem. posseringen på nr 3 burde vell kanskje fått henne til å posere honda litt annerledes.. jaktet på litt fashion aktig possering. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 var bildene seriøst så dårlige? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Neida, bildene er ikke så dårlige; men du postet de på en tid da det var rimelig dødt her på forumet. Nå pleier ikke jeg kommentere disse portrett-bildene da sjangeren er såpass anderledes enn det jeg holder på med, men jeg velger å si noe om bilde #1. Det er det beste bildet synes jeg - det tekniske virker som om det er på plass og du har fått en fin balanse mellom det kunstige og naturlige lyset. I tillegg liker jeg det litt surrealistiske med å sitte i en litt sliten kurvstol på en elvebredd med en forseggjort prarasoll Tom Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 takker hadde i tankene å sende det inn til trønderavisa, og motstride laksefiske bildene som som pleier å taes i området.. Men vært mye mye bedre om jeg hadde en strand tilgjengelig. Lenke til kommentar
yvocat Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Nyyyyyyydelige bilder. Jeg elsker det du får frem i blikket til denne jenta. Har stemt Lenke til kommentar
Taxxi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Liker første bildet veldig godt! Fin komposisjon og fine farger! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 var bildene seriøst så dårlige? Jepp, det var de . Helt elendige... Men ikke nå lenger. Alle tre er brukenes, men to av dem er overflødige. I og med at det første er så bra som det er, så er nummer to unødvendig. Hadde det stått alene så hadde det vært godkjent, men stilt opp mot et mye bedre bilde som er nesten identisk blir det unødvendig. Men jeg forstår hvorfor du poster det, for det kunne jo hende at folk foretrakk det foran det første. Det er noe utspekulert og lurt i det første bildet. Søt, sommerlig og sexy. Men bak fasaden ser det ut som om det lurer en skikkelig frekk liten kvinne. Det tredje synes jeg blekner ganske bra i forhold til det første, og jeg kan ikke sette skikkelig pris på det. Derfor blir også det unødvendig i mine øyne. Det er liksom ikke en serie, og jeg skulle ønsket at du kun kom med det første bildet. Da hadde det fremstått enda sterkere. Jeg synes du skal være kritisk til om du overhodet skal sette så gode bilder i serie. Det kan ødelegge mye for et bildes inntrykk på publikum. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 takker, tar poenget ditt der PM, og skal tenke mer nøye neste gang .. Det siste prøvde jeg på litt mote possering.. noe som ikke passer med de 2 første .. men som jeg skrev 1 og 2 er mine fav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå