zakk Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har flere hundre bilder jeg skal legge ut på nettet, av fly og diverse andre tekniske innretninger. Jeg opplevde nylig å få et av bildene mine på trykk i en russisk bok, uten at forlaget hadde spurt meg om lov til å benytte det. Det vil jeg unngå i fremtiden. Men jeg liker ikke tanken på å sitte et par-tre dager og legge inn vannmerke på hvert enkelt bilde. Det hadde vært deilig å kunne legge inn vannmerke på alle bildene samtidig... Finnes det et bilderedigeringsprogram (om mulig gratisprogram) som har en slik funksjon? Eller må jeg belage meg på å tilbringe sumarnatta og vel så det foran pcen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ja, det finst, til dømes Fast Stone Photo Resizer. http://faststone.org/ Lenke til kommentar
zakk Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Heh, den var kjapp. Jeg rakk ikke en gang å skrelle bananen min før du svarte. Takker og bukker. Det programmet skal jeg prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå