Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har selv et eksemplar hvor dekningsindikatoren går opp og ned som en jojo, føler også jeg har litt dårlig dekning i blant, så det kan godt ligge noe der.

Jeg kan også legge til at jeg ikke har wlan slått på, heller ikke bluetooth og 3G. Kun GSM.

Endret av everlong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har selv et eksemplar hvor dekningsindikatoren går opp og ned som en jojo, føler også jeg har litt dårlig dekning i blant, så det kan godt ligge noe der.

Jeg kan også legge til at jeg ikke har wlan slått på, heller ikke bluetooth og 3G. Kun GSM.

Samme som meg,har prøvd med 3G på og det samme skjer.Lurer på om det kan ha noe å si at det er ståldeksel på telefonen,at det forstyrrer antenna?

Lenke til kommentar
Produsenter har tidligere uttrykt at det er en utfordring å isolere maskinvaren i metalldeksler nettopp på grunn av dekning, men de ferdige produktene har ikke hatt noe tydelig preg av dårlig dekning til tross for at det så fint omtales som en utfordring.

Men jeg tror dette kan være en årsak og venter som sagt spent på hva du kan finne ut?

Endret av Nseries
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
fikk min e66 på fredag og batterilevetiden er elendig. Forslag til hva jeg kan gjøre (aktivere/deaktivere) for å øke denne? her om dagen varte den i 12 timer bare...

12 timer. Da må du har ringt mye. Hvis ikke bør du klage på batteriet siden denne er helt ny.

Evt prøve å slå av blåtann, 3G... Men noe høres galt ut når den varer så kort..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...