Genuine Genes Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Å gi klemmer er det samme som å få klemmer Riot du er med altså? Men nå tror jeg altså det blir flyttet litt fremover i tid, til Eplefe kommer hjem. Tviler på at noen er bortreist når ferien er ferdig uansett, så er kanskje ikke så dumt å ta det en helg etter ferien. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vel, noen oppdateringer her? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Hmm, vi kom vel fram til at vi skal vente til Eplefe kommer hjem Håper ingen møtte opp i byn på lørdag! Var regn, og skjedde ingenting her i tråden, regnet med at ingen ville møte opp. Vi diskuterer en dato videre når Eplefe kommer hjem. Synes det er viktig at det er fint vær, da er det mer folk og det blir så mye gøyere^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ok! Begynner selv med studiene den 11. august nå. Dvs. studiene begynner jo egentlig ikke før rundt 18., men fadderuken og velkomstseremoniene begynner 11. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Jeg begynner 18. august jeg også, men det er jo ikke noe problem å ta det i en helg da? Gjør jo ingenting at vi har startet skolen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg begynner 18. august jeg også, men det er jo ikke noe problem å ta det i en helg da? Gjør jo ingenting at vi har startet skolen. Selvfølgelig ikke! Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Er alltid folk nedi sentrum vet du Jeg gikk litt rundt på torget, festplassen og torgallmenningen fredagen før lørdagen vi hadde tenkt å gå - var masse folk og kjempevær, jeg var bare gikk rundt og tenkte "Ah, vi skulle så SYKT hatt free hugs i dag!" Jeg har egentlig til nå tenkt at free hugs vil bli dårlig mottatt i Bergen. Folk liker ikke andre folk som "dummer seg ut" og sånn, de er rett og slett noen stolte pingler. Men jeg mistet litt det inntrykket da jeg gikk i sentrum, tror faktisk vi ville fått mange klemmer Men er glad jeg kan gå med noen som er litt eldre enn meg, tror mye av troverdigheten ville forsvunnet om det var to 15-åringer som gikk rundt med free hugs-skilt.. Jeg har fått inntrykk av at både du Snorre og Eplefe er en del år eldre enn meg, så dette skal gå bra Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hvis du er født i 88 som profilen din sier (og til dels brukernavnet hentyder) er jeg ikke mange månedene eldre enn deg. *Humre* Men jeg er snart 20 så ikke så ille ungt at det gjør noe. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Men du har historier å fortelle som en 15åring, Snorre. Neida, tuller! 3 Lenke til kommentar
clario Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Joina ej om mulig Berre finn en dato når det ikkje regna ;D Lenke til kommentar
sistephan Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Joina ej om mulig Berre finn en dato når det ikkje regna ;D noe nytt her. har dere fått igang noe eller? jeg melder meg gjerne med til og gi noen klemmer:) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Så sant det blir fint vær en av de kommende helgene kunne man jo arrangert det da. Er sikkert ekstra koselig med en klem nå som Bergens-høsten igjen er over oss. Men ja, spørsmålet er jo om folk vil bli med. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tilgjengelig i høstferien, om feen vil være med. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg blir gjerne med å klemmer... Om ikke så i det minste kommer jeg og får noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå