Lars-H Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Noen som skal inn i HMKG 5 aug? Det er visst 450 stk som rykker inn da til info. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Møter dere gardister rett på Rena eller innom sessvollmoen først? Jeg kommer iallefall den 5 til Sessvollmoen Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg skal i garden 5. august:D. Og ja, vi møter på Sesselmoen. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Møter på Sessvoll, men drar rett til Terningmoen (Elverum) etter det, for å begynne med 3mnd rekruttskole, før vi flyttes til Huseby i Oslo.. Skal ikke være på Rena, hehe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Møter dere gardister rett på Rena eller innom sessvollmoen først? Jeg kommer iallefall den 5 til Sessvollmoen Gardistene er da ikke på rena overhodet? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Møter dere gardister rett på Rena eller innom sessvollmoen først? Jeg kommer iallefall den 5 til Sessvollmoen Gardistene er da ikke på rena overhodet? Nei, hvertfall ikke i forbindelse med øvelser eller noe. Kan jo hende at noen må dit for utstyr eller noe, men ikke i utgangspunktet nei. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg skal.. Tar fly fra kristiansand kl 06.10. Vet ikke om jeg rekker dette altså. Sto bare at man møtet innen kl 8, og at det gikk buss fra gardemoen, var litt uklart om man skulle møte sessvollmoen som jeg ikke vet hvor er (sto ved gardemoen så det må jo være nært). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå