Gå til innhold

Folk som ikke ønsker seg barn - er de fullverdige mennesker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mener å huske at jeg leste på db eller vg om kristne amerikanere som lager en propaganda film om forfallet av fødelsraten i europa. etter hva jeg skjønte så var den største frykten at muslier skulle ta over europa da de føder mange flere barn.

det virker som dette har vært en trend i lengre tid blandt kristne fundamentalister:

 

http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1780026/posts

 

http://www.danielpipes.org/article/1796

 

http://blog.fumbledmumblings.com/2006/11/c...-in-europe.html

 

http://corner.nationalreview.com/post/?q=Z...TI1NTJiNDAyOGQ=

 

 

jeg klarte desverre ikke å finne artikkelen om filmen, men jeg mener å huske at den var på vg eller db forrige uke.

Lenke til kommentar
Taking issue with Mark Steyn's belief that Europe will eventually become a Muslim nation, Ralph Peters of the New York Post says that this is a stupid idea, because, wait for it... eventually Europe will find itself another Hitler and go on a killing rampage until the continent is devoid of Muslims.

 

Det ytterste høyre og nasjonalisme er jo i fremvekst.

 

Eller så blir det borgerkrig, som i Yugoslavia.

 

Men i bunn og grunn så sier jo europeere farvell til Europa hvis de ikke vil lage flere europeere, det er jo ikke til å komme utenom.

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar
hvordan kan europeere bli utryddet av muslimer da mange europeere i seg selv er muslimske?

dette er jo skremeslpropaganda til de grader som er basert på religiøs intoleranse.

 

det eneste som har noe å si er at folk holder ro og orden.

 

Du glemte --- å tilber den "riktige" guden.... Det er det hele greia går ut på... Skremme med noe som i prinsippet er helt likt....

Lenke til kommentar
Jaja, dere får nå stå der og smile godtroende helt til de kommer og hugger av dere hodene fordi dere ikke vil knele fem ganger om dagen i retning en stein et sted i den arabiske ørkenen.

Et hode fra eller til spiller ingen rolle sa den blodige kristne korsfareren mens han huggde av dere hoder fordi dere ikke vil knele foran en utmagret blodig jøde spikret fast på noen kvister et sted i den arabiske ørkenen. :devil:

 

Hvilket land hugger man systematisk hodet av alle som ikke vil underkaste seg den siste pakten med Gud?

Endret av analkløe
Lenke til kommentar

avsporet? neppe

 

ser det ut som at folketallet i norge faller?

fig01-folketall.gif

 

sammenlign med fødselsraten (r gjennomsnittlig antall levendefødte barn hver kvinne kommer til å føde i hele kvinnens fødedyktige periode (15-49 år)):

fig-2008-04-09-01.gif

 

folketallet går opp mens fødselsraten har gått ned, men holder seg samtidig veldig stabilt.

hvordan kan det være slik? det er godt mulig at det er tilknyttet innvandring:

 

fig-2008-05-08-01.gif

 

hva er det da folk reagerer på? den eneste grunnen jeg kan se er at de er bekymret over innvandring og rase/religiøs utblanding.

 

verden har ett overbefolknings problem, og om europeiske land kan gi rom til og hjelpe flere innvandrere som trenger et trygt hjem så er vel det bare bra, så lenge det ikke går utover liv og helse. eller kanskje vi ikke ønsker å hjelpe de som ikke er norske/europeiske?

 

ser du sammenhengen?

 

dette kan også være en forklaring av begrepet "fullverdig menneske" (fullverdig = støtter de etniske/kristene?)

Endret av nostrum82
Lenke til kommentar
Finnes det religiøs toleranse? I hvert fall ikke i Islam. Her er jeg enig med Beller'n! Nordmenn er jævlig naive.

 

ja. norge har religiøs toleranse oppført i grunnloven. mange andre land og samfunn utfører det samme.

religion i seg selv er intolerant mot andre religioner (det finnes unntak som feks buddisme).

Lenke til kommentar
dette er jo skremeslpropaganda til de grader som er basert på religiøs intoleranse.

 

Finnes det religiøs toleranse? I hvert fall ikke i Islam. Her er jeg enig med Beller'n! Nordmenn er jævlig naive.

Joda, naive, tiltaksløse, og lettpåvirkelige.

 

De kristne inntok vårt farvann for over 1000 år siden og ennå er de ikke hivvi på dør.

Siden skaden nå har skjedd og kreftsvulsen har blitt foret med kunstgjødsel i et helt millenium, kan det vært lurt å spe på med litt cellegift.

 

Slik jeg ser det er Islam og andre små grupperinger slik som Vigrid og buddisme nødvendige "fargeklatter" for å begrense den kristne maktposisjon i vårt samfunn.

Lenke til kommentar
Finnes det religiøs toleranse? I hvert fall ikke i Islam. Her er jeg enig med Beller'n! Nordmenn er jævlig naive.

 

ja. norge har religiøs toleranse oppført i grunnloven. mange andre land og samfunn utfører det samme.

religion i seg selv er intolerant mot andre religioner (det finnes unntak som feks buddisme).

 

Ja, det var det jeg mente. Ingen av de abrahamske religionene er tolerante overfor andre religioner.

Lenke til kommentar
Finnes det religiøs toleranse? I hvert fall ikke i Islam. Her er jeg enig med Beller'n! Nordmenn er jævlig naive.

 

ja. norge har religiøs toleranse oppført i grunnloven. mange andre land og samfunn utfører det samme.

religion i seg selv er intolerant mot andre religioner (det finnes unntak som feks buddisme).

 

Ja, det var det jeg mente. Ingen av de abrahamske religionene er tolerante overfor andre religioner.

med fare for å mixe tråder...

er det islam eller abrahamittiske religioner som er en fare for europa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...