Dr. Chaos Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Etter å ha jobbet i 3 uker hvor jeg har stått opp cirka 7 hver dag, begynte jeg å stå opp automatisk 6:30. Dette skjedde også i dag. Har gjort det i en uke nå, og tror jeg har konvertert. Jeg legger meg mellom 10 og 12, og sovner uten problemer. Det er rart at jeg klarer å våkne til den tiden uten å være trøtt. Jeg trodde jeg alltid var et B-menneske som sov til han våkna, men nå våkner jeg tidlig på morran et sted mellom 6:30 og 8. Trodde det egentlig ikke gikk an å lære seg til å bli A-menneske sånn, jeg. Kanskje det var det at jeg lagde et B-menneske av meg selv? Så nå er jeg først oppe i huset og først til å spise frokost. Skal jeg fortsette å leve som et A menneske? Føler selv at jeg får mer av dagen og at jeg slipper å våkne sent. Slipper å ha en ustabil døgnrytme. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Du er heldig som ikke jobber skift, og har muligheten til å være A-menneske. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Tror jeg kommer til å bli et A-menneske nå som skolen begynner igjen. Da må jeg nemlig stå opp halv 7 ca. hver dag. Har prøvd å legge opp stilen nå i ferien, står opp tidligere enn før (sånn mellom 9 og 10) istedenfor mellom 12 og 2 som jeg har gjort tidligere. Men greier fremdeles ikke legge meg om kveldene (N). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå