Gå til innhold

Jeg har blitt A-menneske!

Dr. Chaos

Anbefalte innlegg

Etter å ha jobbet i 3 uker hvor jeg har stått opp cirka 7 hver dag, begynte jeg å stå opp automatisk 6:30. Dette skjedde også i dag. Har gjort det i en uke nå, og tror jeg har konvertert. Jeg legger meg mellom 10 og 12, og sovner uten problemer. Det er rart at jeg klarer å våkne til den tiden uten å være trøtt. Jeg trodde jeg alltid var et B-menneske som sov til han våkna, men nå våkner jeg tidlig på morran et sted mellom 6:30 og 8. Trodde det egentlig ikke gikk an å lære seg til å bli A-menneske sånn, jeg. :hmm: Kanskje det var det at jeg lagde et B-menneske av meg selv? :p

Så nå er jeg først oppe i huset og først til å spise frokost. Skal jeg fortsette å leve som et A menneske? :lol: Føler selv at jeg får mer av dagen og at jeg slipper å våkne sent. Slipper å ha en ustabil døgnrytme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg kommer til å bli et A-menneske nå som skolen begynner igjen. Da må jeg nemlig stå opp halv 7 ca. hver dag. Har prøvd å legge opp stilen nå i ferien, står opp tidligere enn før (sånn mellom 9 og 10) istedenfor mellom 12 og 2 som jeg har gjort tidligere. Men greier fremdeles ikke legge meg om kveldene (N).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...