Simen1 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jepp, dette er en monster-PDA, uten at den er bra til å være PDA en gang. Jeg ser ikke noe poeng i denne, selv til den prisen. Hvem kjøper vel nesten ubrukelig møkk, selv om det er billig? Lenke til kommentar
stormx Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Man finner jo mer brukbar maskinvare på søppla enn dette her, for en pointless maskin. Det er like nyttig som kjøpe en sånn digtal organizer som var poppis på nittitallet.. Ex: Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 jeg for min del liker måten de får 99 dollar til å bli 1000 kr. er ikke de ca. 500 kr da?jeg kan umulig se for meg at det blir ca 100% prisoppgang bare fordi at den må importeres vel? Er ikke uvanelig det på så rimelige produkter. Hvis jeg f.eks skulle kjøpt denne på ebay, så ville regnestykket være 99$ for maskin + ca 60$ i shipping and handling + norsk mva + fortollingsgebyr. Ser man bort fra gebyret blir prisen rett i underkant av 1000 kr. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Tullete å sammenlikne den med Eee. Jeg tror ikke det er noen som vil ha nytte av en så slapp "pc" som dette. Dessuten var skjermen STYGG, dekker jo bare halvparten av lokket. Du vet at maskinen bruker et kabinett som er identisk med Asus EEE 701 ( så vidt jeg kan se) og nøyaktige samme skjermstørrelse som den ? Og maskinen koster ikke 99USD for en enkelt. Skal du bare ha en koster den 269USD. ( 99 per stk hvis du kjøper 1000) Det som er spennende med maskinen og grunnen til at den kjører windows CE er at den er ARM-basert. Noe vanlig windows ikke støtter. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ikke så imponerende speccs men Til under 1000,- så vil jeg si spesifikasjonene er ganske imponerende. Finner du en annen pda med 400mhz prosessor og "fult" tastatur, 7" skjerm osv billigere så si i fra, jeg er interessert! Det er forøvrig RAM og ROM som er 64MB, i tillegg har maskinen SD spor og kan i hvertfall ta 4GB-kort, -det framkommer ikke om den tar SDHC. Forøvrig ser jeg ingen ting på JoinTech sidene som posisjonerer denne som en Eee-klone. Men, JoinTech har catchet det poenget som Asus har gått glipp av: det er et stort marked som ønsker en bitteliten superlett ta-med-overalt pc som ikke kan brukes til de tunge oppgavene, men som kan brukes til litt surfing, epost, chatting, ta notater, vise fram bildene fra ferien osv. Jeg har i hvertfall sendt en forespørsel om å få kjøpe en, håper en er på vei snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå