Pysj Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jointech sjenerer seg ikke med sin nye nett-PC. Les mer Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ikke så imponerende speccs men Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hadde de droppet winCE så hadde den vært halvveis interesang Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ikke så imponerende speccs men ...men hva søren forventer man til noe som koster så lite? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 jeg for min del liker måten de får 99 dollar til å bli 1000 kr. er ikke de ca. 500 kr da? jeg kan umulig se for meg at det blir ca 100% prisoppgang bare fordi at den må importeres vel? dog, den maskina der har samme specs som en pc fra 90 tallet en gang. men moro likevel. Er mange der ute som ikke har penger nok til å kjøpe seg en fullverdig pc. Jeg ville egentlig heller ha satt den der som en konkurrent til OLPC eller lignende pga prisklassen og den hardwaren. Noen enige? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (...)Maskinen skal i følge Engadget ikke koste mer enn 99 dollar, noe som i skrivende stund bør tilsvare godt under 1000 kroner, selv med norske skatter og avgifter inkludert. Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Juhu, nå kan man kjøpe bærbar tynnklient lol. Dette var tragisk. Dette må jo være en spøk? Lenke til kommentar
04Mow Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 haha... samme specs som min gamle laptop fra engang på 90 tallet, bortsett fra den hadde diskett og noen mb mer lagring :!: Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hvordan klarer de å få til så lav lagringskapasitet i dag? det må jo nesten ha kostet mer enn å få tak i noe større... eller var dette no skjit de hadde liggende? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Den er jo genial som tynn/terminal-klient da; billig, liten, lett og bærbar. Den er nok neppe myntet på de som ønsker å spille Crysis, men så lenge den greier å kjøre SSH/Telnet/Putty/Citrix-klient er den ett greit kjøp. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Men altså når mobiltelefoner kommer bedre utstyrt.. kan man ikke kjøre putty på mobiltelefon ? Koble til et tastatur så har man det gående.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Her er jo ElonexONE mye bedre! Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Tullete å sammenlikne den med Eee. Jeg tror ikke det er noen som vil ha nytte av en så slapp "pc" som dette. Dessuten var skjermen STYGG, dekker jo bare halvparten av lokket. Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Greit alternativ til HTC's Advantage/Shift hvis det lar seg gjøre å legge inn andre operativsystemer - f.eks Windows Mobile. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Må bli KUN for å skrive på for var litt lengre unna dagen Acer Ferarri laptops igrunn. Men klart den var jo billig og for en reisende kontorrotte som heller vil ha med seg notisblokka digitalt kan denne kanskje være noe. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Jeg lurer også på hva man skal med Windows på en slik enhet (Windows CE i dette tilfellet). Istedenfor å bruke lisenspenger på sånt tull, kunne de heller satt inn litt mer minne slik at den kunne vært brukt som en selvstendig enhet til surfing osv. Nå egner den seg vel nesten bare som ssh/telnet-burk Men får se på det positive i det - at de ikke prøvde å installere Vista på den. Endret 29. juli 2008 av Langbein Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Lurer på hvordan Arch + Fluxbox eller noe tar seg ut på den Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 64MB internt lagringsplass?!.. Nei takk! Hadde nok vurdert denne om den hadde minst 4gb.. men 64mb er ikke engang nok til å kunne cache et par youtube klipp. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Spec røper at dette er innmaten fra en standard PDA som er satt inn i et større kabinett og med "stor" skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå