Pasient Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Okei, skal oppgradere pcen litt. Og jeg er fullstendig utdatert hva angår hvilket hovedkort som er best osv osv. Jeg er fortsatt sjokka over at jeg får 1 TB diskplass til under 1000 kr Uansett, psuen jeg har er en Enermax Coolergiant, tror jeg den het.. Er ihvertfall enermax, og den var dyr i sin tid (2005). Den er på 480 watt. Her er ihvertfall oppsettet: Hovedkort CPU Skjermkort RAM Harddisk, 2 stk I tillegg til dette har jeg 2 stk Maxtor Maxline 3 250 GB s-ata disker. Så, trenger jeg og bytte psu, eller holder den gamle? Og om noen har generelle kommentarer til oppsettet er det bare og komme med det. Jeg tok bare det som kosta minst, og så bra ut. Endret 29. juli 2008 av Pasient Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Den holder nok LENGE enda. Jeg har kraftigere skjermkort, cpu mer minne, osv, og kjørt det på 500w, uten problemer. Det var også en enermax forøvrig. Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 vet ikke helt. det går jo. men om du skal eventuelt overklokke. så er det en idè med større psu. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Nei for det utstyret han har holder den lenge. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Var det jeg også tenkte. Måtte bare spørre her for å være sikker Hva angår overklokking, så slutta jeg med med det i 2002 Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 "Brente" du deg? =) Jeg ser ingen grunn til å la være å overklokke. Gratis ekstra ytelse, ja takk. Så produktene lever ikke like lenge, vel de vil fortsatt leve i mange år, lenge før jeg kommer til å bytte det ut uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå