Lakus Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Min stefar har fått en zip fil med et par titalls torrentfiler som han skulle ha lastet ned. Hva de inneholder vet jeg ikke, og jeg bryr meg heller ikke, så ikke spør. Ettersom det er en hel del torrentfiler begynte jeg å lure på om det faktisk finnes noen funksjon som gjør at man kan laste flere torrentfiler samtidig? Denne gangen var det jo ikke noe livsviktig, da det å kllikke noen titalls ganger ikke dreper noen. Men hva om det hadde vært snakk om 100-200 torrenter? Jeg vet ikke om situasjonen er realistisk i det hele tatt, men det må da være lov å lure. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 bare merk alle og velg åpne i utorrent. eller du må kanskje inn i utorrent og velge add torrent så merker du bare alle torrentene. men du får forsatt opp den boksen kor det står kor du vil laste ned filan og sånt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Tidligere i dag brukte jeg noen minutter på å forklare hvorfor han måtte laste ned før han kunne bruke filene gikk han med på å innstallere en torrentklient. *Er ikke sånne programmer farlige?* Prøvde begge deler rett etter installasjon, så det gikk vist ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå