jh_ Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har kjøpt en ny pc nå, men jeg fikk ikke med høytalere. Så jeg bare koblet fra de på den gammle pc'en.. Men det blir altfor lav lyd når jeg kobler de på den nye pc'en, tenkte først at det måtte være noe galt med høytalerene, men siden det var like dårlig lyd når jeg koblet til headsett så må det være noe annet! Har sjekket at alt av lydegenskaper står på fullt, har prøvd å re-innstallere lyd-driveren... Har absolutt ikke peiling på hva som er galt!! På enhetsbehandling -> Lyd,- video- og spillkontrollere, så er det 3 forskjellige enheter... MPU-401-kompatibel MIDI-enhet SiS 7018 Audio Driver (den jeg oppdaterte driverene til) Wave Device for Voice Modem Står helt fast her! Noen som har vert borti dette, eller som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 åpne lydmikseren til lydkortet (følger med) og justere der, justere opp wav og de andre i volumkontroll. Lenke til kommentar
striky Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har du prøvd eventuelle andre utganger på lydkortet? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 har prøvd lydmixeren, og har prøvd alle utgangene fra lydkortet Lenke til kommentar
tacster Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Du har onboard ac 97 lyd eller noe tilsvarende. Skaff deg et billig soundblaster. Da ordner det seg. Lenke til kommentar
Knarvik Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Som det ble sagt i forrige innlegg! det blir gjerne lavere lyd med onboard. Kjøp et pci lydkort, så ordner det seg nok! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Prøvde du med aktive eller passive høyttalere? Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Du bør ikke ha alt av lydinstillinger på max. Prøv å sette alt ett hakk eller to under maks. Da får du et renere signal ut til forsterkeren til høyttalerne. Da kan du skru volumkontrollen på forsterkeren høyere uten å få et vrengt signal. K Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Er høytalerne mono eller stereo? Hvis stereo kan du prøve å dytte lydkabelen lenger inn hvis det funker. Jeg gjorde den tabben på min MP3 spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå