Firkantbar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Jeg liker Blaxtro! H*n er den personen som sier det mest positive her inne! Tror det er en ordentlig likandes person! Darkbuster er kjapp på tastaturet! Det liker vi! Endret 2. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hagengutten vet jeg ikke hvem er, så da er han en hyggelig person intill jeg vet det motsatte! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Steffengd er en flott person fordi han har feelingen for planer! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hagengutten har jeg aldri sett før, men han vet å si de riktige tingene. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Frohman må være en flott type, da vi kan kalle ham seksuelt aktiv i en alder av 15 år her på forumet (siden du har ganske så mange poster på seksualitet ) Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) hagengutten er en smilende person og gjør det han er best til, å "vaske, polere og vokse" motorsykkelen sin. Motorsykkelen er ikke like fornøyd, men når hagengutten gir han et klapp på skulderen går alt vel og bra. Endret 2. oktober 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Halogenpæra har gjort et forsøk på å få liv i denne tråden igjen, og det var da enda godt! Mennesker er for lite hyggelige mot hverandre i dagens samfunn, men ikke Halogen, åneida Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hagengutten er en alright kar som har feelingen på hvor han skal plassere ordene. Med sine 200 inponerende innlegg (på kort tid) viser dette at tasteteknologien ikke har noen fremtid, for hagengutten er teknologien. Hadde han brukt den samme teknologien på rett sted, ville motorsykkelen følt seg litt høyere oppe. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Halogen er en pære! Dette er positivt, da han ikke har noe lys. Han har også formeninger om at jeg ikke behandler motorsykkelen min godt nok, og det er dessverre ikke bra! Men Sum sumarum en fin type Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hagengutten holder liv i denne traaden. Kjempebra innsats ^^ Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Rabbid skjuler ikke sin indentitet, hare både inni og utenpå, en kanin. Å skrive 2143 innlegg på ca. 1526400 minutter, kan kalles et mesterverk for noen, men ikke for Rabbid. Endret 3. oktober 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 HalogenpereUtenLys er sikkert god i matte Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Å sitte opp-ned vil jeg si er mad skills! Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bushmills har en helt utrolig god evne til å rose og han er helt sikkert den typen som vil stå opp for andre som har det vanskelig Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Topvulture er veldig snill som roser andre Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Nynaeve virker som en hyggelig person! Eller virker, h*n er nok det. Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Takk Jeg roser Quakecry for å ha fått meg til å vise dagens største smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå