Bruker-88036 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg hater emnetitler. Men blås i det. Her er ett bilde jeg stopper opp med når jeg ser gjennom bildene fra den siste tiden. Og jeg vet ikke helt hva jeg syns. Kunne nok trengt et par innspill på om jeg er på vei mot noe med dette. Kanskje litt grovere og i s/h? Er det for trangt? Søppelbøtta? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det er mulig at du er på vei mot noe. Men du må rette opp slik at fugene mellom flisene er helt vannrette/loddrette. Kniven og greie oppe til venstre er også for mørke for meg. Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Det er ikke fliser, men klistremerke på et kjøleskap. Også henger kniven man trenger mest på døra. Jeg var småfull og hadde fiklet med kameraet så det undereksponerte med 1 før ett annet bilde, og glemt det når dette ble tatt. Men takk for kommentaren. Tror nok det bli søppelbøtta på dette til slutt. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Tja. Magefølelsen min sier meg at du ønsker å fortelle noe med dette bildet. Enten noe om kjøleskapet, eller om Finmarkingen. Jeg tipper at det som fasinerte deg med motivet var kombinasjonen av den litt gammeldagse pynten, og det praktiske ved at jaktkniven henger klar til bruk. Jeg lurer på om jeg savner et antydning av miljøet rundt kjøleskapet, for det første noe som forteller oss at det er et kjøleskap, og i tillegg noe som setter det inn i en sammenheng, altså plasserer det på et kjøkken. Bildet kommuniserer nok rett og slett for dårlig. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Jo, var ikke sånn i utgangspunktet. Litt tett crop rundt døra fordi omgivelsene ikke ble som ønsket. Men takk for kommentaren. Nettet mitt faller ut hele tiden, og jeg kan ikke laste noe opp, bortsett fra tekst ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå