Vidder Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har fått tak i en gammel WDC-disk på 20 GB. Møkk sier kanskje noen, men jeg vil helst ha den i orden. Prøvde først WDCs lifeguard-tools v10.0, men de fungerte ikke på denne disken. Lastet så ned v2.8, men får bare feilmelding da programmet skal skrive til disketten. Er det noen alternativer? Tenkte å Lav-formatere disken, eventuelt skjekke den for feil. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 prøv alternativene dine først og post resultatet Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Har ikke funnet noen alternativer, det er de jeg spør etter.. Ifall, når jeg prøver å leseskrive til disken kan det gå greit, men plutselig kan den flippe totalt ut, dvs at den bare står og "Spinner" på samme sted på platene, tydelig tegn på bad sectors, typisk IBM-feil egentlig. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Er det noen alternativer? Tenkte å Lav-formatere disken, eventuelt skjekke den for feil. Do I need to say anymore ? Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Det jeg prøver å si er; Hvor finner jeg programmer som gjør dette? WDC Lifeguard-tools fungerte heller dårlig.. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hei, jeg har en Samsung SP8004H HDD som er halvdød, finnes det noen programmer som muligens kan fikse denne disken? fant ikke noe fra www.samsung.com. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Men om man lav-formaterer , da mister man vel de filene som får harddisken til å fungere? Jeg fant ett lavformaterings program fra Samsung, men iogmed jeg aldrig har utført en lavformatering har jeg ikke brukt programmet.. Kan det evt. ordne HDD'n min? Lenke til kommentar
morphler Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 utfør en ghost på disken din til en annen, lavformater den "halvdøde" disken, og ghoste tilbake..så skal du se det fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå